לימודי ייעוץ משכנתאות עלות

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, מתקיימים במסגרת פרונטלית ודיגיטלית והעלות מחושבת בהתאם לפורמט של הקורס. אנחנו מלמדים את התחום כבר שנים רבות, והכשרנו במהלך השנים עשרות יועצי משכנתאות מובילים לעבודה עם לקוחות. במסגרת ההכשרה שלנו תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בחישובים באמצעות מחשבון בדיקת

זכאות ומחשבוני משכנתא. אצלנו תלמדו איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם. כמו כן, תרכשו ידע נרחב בנוגע להתנהלות מול הבנקים ועל כל תחום האשראי על משכנתאות וכלכלת המשפחה. לימודי ייעוץ משכנתאות לחרדים מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מכניס בארבעה חודשי לימוד בלבד ולהתחיל לעבוד מיידית לאחר סיום הלימודים.

לימודי ייעוץ משכנתאות עלות
איפה עובדים יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי אחר המעניק שירות בתחום. אבל, ישנם כמובן גם יועצי משכנתאות עצמאיים העובדים ישירות מול הלקוח. יעוץ משכנתאות מכוון כולו לטובת הלקוח, ומטרתו לעזור לו לרכוש נכס על ידי לקיחת משכנתא שהוא יכול לעמוד בה. בהתאם לכך, היועצים עוברים על כל מאזן ההוצאות וההכנסות של כלכלת המשפחה כולל כל החישובים בנוגע לעתיד לבוא. כל שיקול נלקח בחשבון כולל הבאת ילדים נוספים ושינוי מקום עבודה עתידי. בהתאם לכך, הם מנסחים בקשה מנומקת לבנקים ובונים עבור הלקוח תמהיל משכנתא מתאים.

מהן הדרישות עבור קורס יועצי משכנתאות?

קורס יועץ משכנתא מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים, אין צורך בפסיכומטרי לצורך הקבלה ללימודים. הלימודים מתקיימים במסגרת של חמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות למפגש. מעוניינים להירשם לקורס? אין דבר יותר פשוט מכך, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן