לימודי ייעוץ משכנתאות קורסים אונליין

קורסים פיננסיים אונליין הפכו בשנים האחרונות, למצרך מבוקש על ידי הסטודנטים במכללות השונות ברחבי הארץ. רבים מהסטודנטים כיום הלומדים מקצוע מעשי, אינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה. בעבר לימודי ערב היו הפתרון אבל הם השאירו מעט מאוד זמן לחיי משפחה. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום, ניתן ללמוד כמעט כל תחום בצורה מקוונת ברמה גבוהה, ולפעמים בצורה אטרקטיבית יותר ויעילה מאשר הלימוד הפרונטלי.

מכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, מעבירה כבר שנים רבות קורסים והכשרות אונליין במגוון רחב של תחומים. אחד הקורסים המבוקשים ביותר במכללה הוא קורס ייעוץ משכנתאות אונליין, המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. במהלך הלימודים נעבור על כל המסלולים ונלמד על כל הנושאים הנדרשים בשביל להעניק שירות מקיף וכולל ללקוח.

לימודי ייעוץ משכנתאות קורסים אונליין
ייעוץ משכנתאות תנאי קבלה ואפשרויות תעסוקה

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות באחד הרגעים החשובים ביותר בחיים, רכישת דירה ותחילת החיים המשותפים. היועצים מנסחים עבור הלקוחות את הבקשות עבור הבנקים ובונים עבורם את תמהיל המשכנתא המתאים. הלימודים בתחום מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים ולאחר סיום הקורס תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בהמשך הדרך תוכלו גם לעבוד כעצמאים.

הלימודים במכללת אורין שפלטר מכוונים בראש ובראשונה להכשרה מעשית. אצלנו תלמדו את כל החומר התיאורטי הנדרש בדגש על עבודה בפועל. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום המשכנתאות, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. אנחנו מלווים אתכם לכל אורך מסלול הלימודים ועוזרים לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים עבורכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן