לימודי ייעוץ פנסיוני בירושלים

לימודי ייעוץ פנסיוני מאפשרים לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית. הלימודים מתאימים עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום, ללא תנאי קבלה מיוחדים. לימודי ייעוץ פנסיוני בירושלים במכללת אורין שפלטר, היא ההזדמנות שלכם להשתלב באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. 

כל מי שיוצא לגמלאות זקוק לייעוץ מקצועי, בשביל לנהל את הכספים בצורה נכונה. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את כל כספי הפנסיה והפיצויים, ובונים עבורם תוכנית מסודרת לעשרים השנים הבאות לפחות. בנוסף לכך, היועצים עובדים עם אנשים בכל שלבי החיים. כיום, עם המעבר בין עבודות ועם המודעות לחסכונות לשעת הזקנה, רבים פונים לייעוץ עוד בשלבים מוקדמים. לכן, קהל הלקוחות שלכם הוא בעצם כל מעגל העובדים בשוק העבודה, עצמאים ושכירים. אם תדעו איך לתת שירות מעולה ואיך לשמר לקוחות לאורך השנים, השמים הם הגבול מבחינת השכר והתנאים. 

לימודי ייעוץ פנסיוני בירושלים

ייעוץ פנסיוני, תוכנית לימודים והכשרה מעשית

תוכנית לימודי ייעוץ פנסיוני, מכינה אתכם למעבר בהצלחה של מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המסלול שלנו בייעוץ, שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני מקנה לכם ידע נרחב וכלים מקצועיים מתקדמים ומכין אתכם לעבודה בתחום. אנחנו עובדים עם מיטב המרצים ומקנים לסטודנטים שלנו ידע עדכני בנוגע לכל תוכניות הפנסיה והביטוחים. כולל ידע משפטי מקיף על הרגולציות והחוקים בתחום. לצורך ההכשרה תצטרכו גם לעבור סטאז' של חצי שנה. אני עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום הלימודים למצוא מקום עבודה. 

המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר במבחנים סוכן ביטוח של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, הרוב המוחלט של בוגרי המכללה עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים להירשם ללימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן