לימודי ייעוץ פנסיוני בצפון

לימודי ייעוץ פנסיוני בצפון במכללת אורין שפלטר, זאת ההזדמנות עבורכם לרכוש השכלה מקצועית. ייעוץ פנסיוני הוא אחד המקצועות המבוקשים כיום בשוק העבודה. ליועץ פנסיוני שכר מכובד אך משתנה בהתאם לוותק ולכמות הלקוחות. במהלך השנים האחרונות, אנשים פונים לשירות בתחום עוד בשלבים מוקדמים של מעגל העבודה. בהתאם לכך, השוק צמא למקצוענים אמיתיים בתחום.

יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות בכל התחום של כלכלת המשפחה. לכן מעגל הלקוחות שלכם הוא לא רק אנשים הזקוקים לעזרה ישירה בכל הנוגע למסלולי הפנסיה. לקוחות רבים רוצים לקבל תמונה מלאה של עשרים השנים הבאות לפחות לאחר הפרישה. אתם בעצם מלווים לקוחות לכל אורך התהליך הארוך של קבלת החלטות בנוגע לעתיד שלהם ושל בני המשפחה.

לימודי ייעוץ פנסיוני הכשרה לעבודה עם לקוחות

לימודי ייעוץ פנסיוני במכללה שלנו מתבססים קודם כל על פרקטיקה. אנחנו מכינים אתכם לעבודה עם לקוחות ולהשתלבות מהירה במעגל העבודה. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה שלנו ועם מרצים מן החוץ, כולל אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני שעובדים בפועל בתחום. לייעוץ פנסיוני לימודים מעשירים ומאתגרים אשר יעניקו לכם ארגז כלים וידע מעשי להבנת התחום במלואו.

צוות המרצים שלנו מקבל הכשרה מלאה להוראה במכללה. אנחנו עובדים אך ורק עם מרצים שעברו אצלנו הסמכה. בנוסף לכך, יש לנו חומר מגוון ועשיר המונגש לסטודנטים באופן אלקטרוני. השילוב המיוחד בין הלימוד הפרונטלי לטכנולוגיות למידה דיגיטליות, הוא היתרון המובהק שלנו כמכללה. את הקורסים שלנו ניתן ללמוד במתכונת פרונטלית, דיגיטלית ובמקרים מסוימים אף במתכונת היברידית.

לימודי ייעוץ פנסיוני מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך כולל במהלך הסטאז' וחיפוש עבודה. אם אתם מעוניינים ללמוד את אחד המקצועות המרתקים ביותר, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

דילוג לתוכן