לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים

לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים, מאפשרים לכם לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. יועצים פנסיונים נדרשים היום בכל קבלת החלטה בנוגע לפנסיה ולביטוחים השונים. בעולם של ימינו, ללא ייעוץ מקצועי אנשים לא יכולים להגיע להחלטה הנכונה בנוגע לכספי הפנסיה שלהם. באיזו קרן פנסיה הכי כדאי להשקיע את הכספים? מהו היחס המתאים להפקדות בין המסלולים השונים? המסלול ללימודי ביטוח פנסיוני של הקצבה החודשית, ביטוח תאונות עבודה וביטוח חיים. בשביל לשלב בצורה הנכונה את הפוליסה המתאימה לאדם המתאים, יש להתייעץ עם יועץ פנסיוני מומחה וכאן אתם נכנסים לתמונה.

אפשרויות תעסוקה בעתיד

לימודי יעוץ פנסיוני לחרדים במכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם מסלול ייחודי מותאם עבורכם. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים בשביל להתחיל בעבודה מייד עם סיום הלימודים. משך המסלול אצלנו של שיווק וייעוץ פנסיוני הוא שנה וחצי עד שנתיים והוא כולל הכנה מלאה לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הקורסים שלנו כוללים סימולציות אינטראקטיביות שמכינות אתכם לשוק העבודה כולל לימוד תיאורטי מעמיק של כל הנושאים הנדרשים.
לאחר הלימודים תוכלו להשתלב מיידית במעגל העבודה. האופציות העומדות לפניכם הם יועץ או משווק מוצרי פנסיה וגמל באחד הבנקים המובילים בארץ, עבודה במסגרת חברת ביטוח או סוכנות ביטוח, עבודה כמשווקים ויועצים פנסיונים עצמאים.
אנחנו מכינים אותכם בצורה מלאה לשוק העבודה בכל תפקיד שרק שתרצו. ההכשרה שלנו עבור רישיון יעוץ ושיווק פנסיוני, היא ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל החומר הנדרש מועבר במהלך הקורס. השכר ההתחלתי של העבודה עומד על 6000 שקלים והוא יכול להגיע עד 15,000 שקלים ללא הבונוסים. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום ויש לנו מרכזי לימוד בכל רחבי הארץ המותאמים במיוחד עבורכם.

הלימודים אצלנו במכללה מתקיימים במסגרת פרונטלית או בצורה מקוונת. לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים, מאפשרים לכם לבחור באחד משני המסלולים. הפנייה שלנו לציבור החרדי, מתחשבת בכל הרגישויות של הציבור ומעניקה לכם לימודים באווירה מתאימה. 

היכולת לרכוש מקצוע והשכלה מעשית, היא הכרחית כיום לצורך השתלבות בשוק העבודה. בעבר תואר אקדמי היה המפתח להצלחה. כיום רוב הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, מתחילים ישירות במסלול מקצועי. בסופם של הלימודים המטרה היא להתחיל מיידית בעבודה.
התפקיד שלכם כיועצים, הוא לעזור לאנשים עם מסלולי הפנסיה. לייעוץ פנסיוני לימודים מעשירים אשר מעניקים לתלמידים את כל הידע והכלים לצבירת ניסיון והתמקצעות בתחום אשר בסופם יוכלו להשתלב בתחום בקלות. זהו תפקיד חשוב ביותר שמאפשר לאנשים לפרוש בכבוד מהעבודה. חלק מהלקוחות שלכם נמצאים בשלב הפרישה עצמו. אבל בשנים האחרונות, אנשים פונים לייעוץ פנסיוני כבר בשלבים המוקדמים של העבודה. בהתאם לכך קהל הלקוחות שלכם רק הולך וגדל עם השנים. כל מי שנכנס למעגל העבודה, צריך בשלב מסוים ייעוץ מקצועי. 

בסיום הלימודים עומדות לפניכם אופציות שונות לתעסוקה. תוכלו כמובן להשתלב באחת החברות המובילות, הנותנות ייעוץ פנסיוני כחלק מהשירות שלהם ללקוחות, תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או בהמשך לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים. 

בניית תחזית כלכלית מקיפה עבור הלקוח

אחד הדברים הכי משמעותיים, הוא בניית תחזית כלכלית מקיפה עבור הלקוח. תשקיף כלכלי מדויק, לוקח בחשבון את כל הפרמטרים הנדרשים בהווה, ומתכנן בעזרתם את העתיד. עליכם לשקף את הצורך האישי של כל מבוטח, בהתאם לכלכלת המשפחה. מסלול לימודי ביטוח פנסיוני יסייע לכם בלימוד כל כללי הבסיס והשלבים החשובים בעת טיפול בלקוח. דבר ראשון יש לבדוק לעומק את כל האמצעים הכלכליים שעומדים לרשות העמית. נכסים, תוכניות חיסכון קיימות, ביטוחים סיעודיים, ביטוח עבור תאונות אישיות וביטוח בריאות. עליכם לעשות סקירה מקיפה של כל הנכסים והתוכניות, ולראות מה הכרחי עבור הלקוח ועל מה ניתן לוותר.
את כל הדברים האלו ועוד נושאים רבים נוספים, תלמדו אצלנו במהלך תוכנית הלימודים. 

דילוג לתוכן