לימודי ייעוץ פנסיוני מחיר

יועץ פנסיוני הוא הגורם המוסמך היחיד מטעם המדינה, למתן ייעוץ אובייקטיבי בתחום. היועצים עוברים הכשרה מקצועית הכוללת הסמכה לעבודה בתחום. היועצים מחזיקים ברישיון מטעם אגף שוק ההון במשרד האוצר. היועצים חייבים על פי חוק לעבוד ללא ניגוד אינטרסים,

ולספק ללקוחות ידע מקצועי ואובייקטיבי. רוב היועצים עובדים במסגרת הבנקים אבל יש חלק קטן שעובד כעצמאים.

היועצים עובדים ביחד עם הלקוחות, בשביל לחסוך עבורם בדמי ניהול ובתשלומים מיותרים לקרנות הפנסיה והפיצויים. בנוסף לכך, היועצים מספקים ללקוחות תמונת מצב עדכנית לחסכונות הפנסיוניים שלהם והכיסויים הביטוחיים. הם בונים עבור הלקוחות תוכנית פעולה לשנים הבאות, ועוזרים להם לנהל בהצלחה את כלכלת המשפחה.

החסכונות הפנסיוניים הם תעודת הביטוח של הלקוחות והיועצים חייבים לעבוד ביחד איתם בשביל להשיג את המיטב עבורם. כחלק מקורס ייעוץ פנסיוני תלמדו גם על טיפול בלקוחות, כיצד מזהים את הצורך שלהם ואיך מתאימים להם את המוצרים הפנסיונים האידיאליים עבורם. כמו כן הם יכולים עם עבודה נכונה ומדויקת, להגדיל את החסכונות הצפויים לפנסיה של הלקוחות ולצמצם באופן משמעותי בעלויות. בהתאם לכך, המחיר עבור לימודי ייעוץ פנסיוני מחזיר את עצמו במהרה עם השתלבות במעגל העבודה. העזרה שהלקוחות מקבלים מהיועץ שווה עבורם המון כסף, ועל כך היועצים מקבלים שכר גבוה בהתאם. זהו אחד המקצועות המתגמלים ביותר בשוק עם אפשרויות קידום רבות בהמשך הקריירה המקצועית.

לימודי ייעוץ פנסיוני מחיר

לימודי ייעוץ פנסיוני קהל יעד והכשרה

לימודי ייעוץ פנסיוני נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים יש לעבור שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. על הסטודנטים לעשות סטאז' של חצי שנה. אותו הם יכולים להתחיל מיידית עם סיום ארבעת קורסי היסוד. לייעוץ פנסיוני לימודים יחסית קצרים בהשוואה ללימודים אקדמאיים בהם רוכשים מקצוע כמו זה אשר ישרת אתכם ואת הכנסותיכם לשנים הקרובות. קהל היעד עבור הלימודים הוא כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע והשכלה בתחום. יועץ פנסיוני הינו הגורם המוסמך היחיד מטעם המדינה, לצורך מתן ייעוץ אובייקטיבי בתחום. היועצים עוברים הכשרה מקצועית הכוללת הסמכה לעבודה בתחום. היועצים מחזיקים ברישיון מטעם אגף שוק ההון במשרד האוצר. היועצים חייבים על פי חוק לעבוד ללא ניגוד אינטרסים, ולספק ללקוחות ידע מקצועי ואובייקטיבי. רוב היועצים עובדים במסגרת הבנקים אבל יש חלק קטן שעובד באופן עצמאי.

היועצים עובדים ביחד עם הלקוחות, על מנת לחסוך עבורם בדמי ניהול ובתשלומים מיותרים לקרנות הפנסיה והפיצויים. בנוסף לכך, היועצים מספקים ללקוחות תמונת מצב עדכנית לחסכונות הפנסיוניים שלהם והכיסויים הביטוחיים. הם בונים עבור הלקוחות תוכנית פעולה לשנים הבאות, ועוזרים להם לנהל בהצלחה את כלכלת המשפחה.

לימודי יועץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר

החסכונות הפנסיוניים הם תעודת הביטוח של הלקוחות, והיועצים חייבים לעבוד ביחד איתם בשביל להשיג את המיטב עבורם. כחלק מהלימודים עבור ייעוץ פנסיוני המוצעים על ידי המכללה, תלמדו גם על טיפול בלקוחות, כיצד מזהים את הצורך שלהם ואיך מתאימים להם את המוצרים הפנסיונים האידיאליים עבורם. כמו כן, היועצים הפנסיוניים יכולים עם עבודה נכונה ומדויקת, להגדיל את החסכונות הצפויים לפנסיה של הלקוחות, ולצמצם באופן משמעותי בעלויות. חשוב לציין, כי המחיר עבור לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני מומלץ מחזיר את עצמו במהרה, עם השתלבות במעגל העבודה.

העזרה שהלקוחות מקבלים מהיועץ שווה עבורם המון כסף. בהתאם לכך, שכרו של יועץ פנסיוני הינו שכר גבוה ומכובד. זהו אחד המקצועות המתגמלים ביותר בשוק העבודה עם אפשרויות קידום רבות בהמשך הקריירה המקצועית.

לימודי ייעוץ פנסיוני מחיר

לימודי ייעוץ פנסיוני נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים יש לעבור שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מבחנים אלה כוללים ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. על הסטודנטים לעשות סטאז' של חצי שנה, אותו הם יכולים להתחיל מיידית עם סיום ארבעת קורסי היסוד. קהל היעד עבור הלימודים הינו כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע והשכלה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן