לימודי ייעוץ פנסיוני

לימודי ייעוץ פנסיוני מכשירים אתכם למעבר בהצלחה של מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים כוללים הכנה לארבעת מבחני היסוד ולשני המבחנים המקצועיים. המסלול שלנו מתאים במיוחד עבור אנשים שרוצים להתמקצע בתחום, ולעבוד כיועצים פנסיונים בבנקים או כעצמאים. רוב היועצים עובדים במסגרת הבנקים אבל כמובן שניתן לעבוד כעצמאים בתחום. ההכשרה בתחום הפנסיוני מכינה אתכם גם לעבודה כמשווקים או כסוכני ביטוח. בנוסף, גם לתפקיד סוכן פנסיוני שמייעץ ללקוחות בבחירת המוצר הפנסיוני המתאים להם ביותר בהתאם לנתונים הפיננסיים שלהם. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים, והם עובדים בדרך כלל כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. סוכני ביטוח פנסיוני עובדים כעצמאים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות.

במסגרת הלימודים במכללת אורין שפלטר, אתם מקבלים הכוונה מלאה להשתלבות בתעסוקה. בנוסף לכך יש לנו פורטל משרות עשיר עבור הבוגרים שלנו. אנחנו עושים את הכל בכדי שכל אחד שסיים את המכללה ימצא את מקומו במעגל העבודה.

רישיון השקעות ורישיון אלמנטרי

במסגרת המסלול הפנסיוני שלנו, בתוספת של שני קורסים ניתן להוציא רישיון השקעות או רישיון אלמנטרי. עם תוספת של אתיקה ומקצועית ב' והתמחות מתאימה, ניתן להוציא גם רישיון השקעות. עם תוספת של ביטוח תאונות וביטוח רכוש והתמחות מתאימה, ניתן להוציא גם רישיון אלמנטרי. תוכלו לעשות זאת כמובן עם סיום הלימודים ולאחר התמקצעות בתחום העבודה שלכם. הוספת רישיונות נוספים עם השנים מאפשרת להגדיל בהדרגה את ההכנסה ואת מעגל הלקוחות. בכל מקרה בו אתם מתלבטים בנוגע לרישיון הנוסף המתאים עבורכם, פנו אלינו אל יועצי המכללה. היועצים שלנו עוזרים לכם לאורך כל הדרך לקבל את ההחלטות המתאימות ביותר. 

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסים, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו עוד בסמסטר הבא אל אחד ממסלולי הלימודים שלנו. לימודי ייעוץ פנסיוני במכללה הם המקיפים ביותר. באמצעותם תוכלו ללמוד את כל רזי התחום ולהתמקצע בו תוך כדי לימוד. אנחנו מתגאים באחוזי מעבר גבוהים ביותר של כל המבחנים לרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אצלנו כל מי שלומד במכללה מסיים את המסלול בהצלחה! 

דילוג לתוכן