לימודי מקצוע ללא בגרות

בעולם של ימינו, לימודים מקצועיים מאפשרים לכם להשתלב בצורה מהירה במעגל העבודה. דרישת הסף עבור כל המקצועות הם 12 שנות לימוד, ובחלקם אף תעודת בגרות מתאימה. לימודים מקצועיים ללא פסיכומטרי, חוסכים עבורכם זמן יקר על לימודים תיאורטיים שאינם נדרשים, ומכינים אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלולי לימוד מקצועיים, שמכשירים מדי שנה אלפי סטודנטים לעבודה עם לקוחות. יש לנו קורס ייעוץ משכנתאות, עבור אנשים שמעוניינים לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, וקורסי הכשרה עבור רפרנטים בתחום הביטוח וחתמי ביטוח. בנוסף לכך, יש לנו הכשרות בתחום הנדל"ן ושוק ההון והכשרות מקצועיות ארוכות יותר עבור סוכני ביטוח, ועבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקי השקעות. כל ההכשרות שלנו מועברות על ידי טובי המרצים בכל תחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. אנחנו מכשירים באופן אישי את כל המרצים שלנו להוראה במכללה. בנוסף לכך, מנהלי המכללה מרצים בעצמם בחלק מהקורסים, מה שמאפשר להם להכיר איך הדברים עובדים הלכה למעשה בשטח.

לימודי מקצוע ללא בגרות
הכשרה בתחום הביטוח במכללת אורין שפלטר

אחת ההכשרות ארוכות הטווח שלנו שלוקחת בערך שנתיים היא בתחום הביטוח. מדובר בהכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, ולשני מבחנים מקצועיים נדרשים בכל אחד מהמסלולים בהתאם לבחירתכם. הקורסים שלנו מועברים בצורה מקוונת או פרונטלית, והם מותאמים במיוחד עבור אנשים שעובדים במשרה מלאה. לצורך ההכשרה תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. מייד עם סיום הלימודים והסטאז' אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי קורסים מומלצים לעבודה שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן