לימודי משווק פנסיוני אונליין

משווק פנסיוני עוסק בשיווק של מוצרים מטעם חברות הביטוח והסוכנויות השונות ללקוחות פוטנציאלים. המשווקים הפנסיוניים דואגים לשימור של לקוחות קיימים והגדלת מעגל הלקוחות של החברה. בשביל לעבוד בתחום תצטרכו לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. על מנת לקבל תעודת הסמכה בשיווק פנסיוני, עליכם לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ושני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המסלול המלא של סוכני ביטוח ביטוח פנסיוניים, משווקים ויועצים. היועצים וסוכני הביטוח נדרשים לעבור אותה הכשרה תיאורטית, השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור העבודה. לאחר סיום של כל המבחנים הנדרשים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הבוגרים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות נחשקות מחברות הביטוח והסוכנויות המובילות ברחבי הארץ.

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני? אז למה אתם מחכים! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

משווק פנסיוני
לימודי ביטוח, קורסים והכשרות מעשיות

מכללת אורין שפלטר מלמדת מעבר למסלול המלא עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, קורסים והכשרות קצרות בתחום. אנחנו מלמדים שני קורסים עבור חתמי ביטוח אלמנטרי, חיתום פרט וחיתום עסקי וקורס רפרנט ביטוח כללי. כמו כן, אנחנו מלמדים קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הביטוח והפיננסים, והקורסים שלנו מכינים אתכם באופן מלא לעבודה בתחום. בהתאם לכך, בכל אחד מהקורסים אנחנו עובדים עם מרצים מעולים הבאים מן השטח.

מוזמנים להירשם עוד היום ללימודים במכללה!

זקוקים לעזרה בבחירת המסלול המתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן