לימודי משווק פנסיוני

משווקים פנסיוניים עובדים כשכירים בתחום השיווק הפנסיוני בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. לצורך ההכשרה המקצועית, על המשווקים לעבור שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה. המשווק אמור לתת מידע אמין ועדכני ללקוחות בנוגע לפנסיה, קופות הגמל, ביטוח בריאות, ביטוח חיים, סיעוד, אובדן כושר עבודה ועוד נושאים רבים נוספים הקשורים לביטוח הפנסיוני. משווקים מצליחים בעלי הכשרה מתאימה, מרוויחים שכר התחלתי של 7000 עד 11,000 שקלים בשנה. לא כולל רכב ובונוסים שבאים כמובן עם התפקיד. לאחר שלוש שנים, השכר שלכם יכול להמריא ל-15,000 עד 25,000 ש"ח בשנה.

לימודי משווק פנסיוני מתקיימים אצלנו במכללה במסגרת לימודי ביטוח פנסיוני. שני תפקידים נוספים שבהם תוכלו לעבוד עם סיום הלימודים וההכשרה המתאימה, הם סוכן ביטוח עצמאי ויועץ פנסיוני. בכל מקרה אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בנוגע לכל מסלול. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

לימודים במכללת אורין שפלטר יתרונות מרכזיים

אורין שפלטר היא המכללה בעלת אחוז המעבר הגבוה ביותר בבחינות ההסמכה. אנחנו עובדים עם שורה ארוכה של מרצים, כולם מומחים בתחומם. כל המרצים שלנו עוברים הכשרה להוראה במכללה. בהתאם לכך אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו ידע מעשי ותיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן. המכללה שלנו מתגאה במחלקת השמה מיוחדת עבור הבוגרים. אצלנו תהנו ממשרות נחשקות של משווק פנסיוני מכל חברות הביטוח, בתי ההשקעות והבנקים המובילים במשק. אחד היתרונות המשמעותיים אצלנו, הוא כמובן האתר שלנו עם חומרי לימוד והעשרה והרצאות מצולמות לצפייה באינטרנט בכל עת. בנוסף לכך יש לנו פתרונות מצולמים לאלפי שאלות, לצפייה דרך אתר התרגול.

אתם יותר ממוזמנים להצטרף אלינו אל צוות הסטודנטים של המכללה כבר בסמסטר הבא. אם אתם עדיין מתלבטים פנו אלינו אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן