לימודי משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות מכשירים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם התעסוקה. לימודים אלו כוללים ידע תיאורטי ומעשי המכינים אתכם לעבודה בפועל.
יועצי משכנתאות צריכים להבין את המושגים הפיננסיים הבסיסיים, כגון ריבית, תשואה, סיכון, ביטוח ומוצרי משכנתא. כמו כן, הם נדרשים צריך להכיר את המגוון הרחב של מוצרי משכנתא הזמינים בשוק, כגון משכנתא צמודה למדד, משכנתא צמודת פריים, משכנתא לא צמודה, ועוד. היועצים נדרשים גם להיות מעודכנים בחקיקה העדכנית בתחום, בכדי להבטיח שהלקוחות שלהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר.

קורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר

מעוניינים לעבוד בתור יועצי משכנתאות? הצטרפו אלינו אל לקורס ייעוץ משכנתאות אונליין שלנו במכללה. הלימודים מכינים אתכם בצורה פרקטית לעבודה עם לקוחות ומקנים לכם סט כלים עדכני. לימודי יועץ משכנתאות הם ללא תנאי קבלה והם מתקיימים במשך ארבעה חודשים בלבד!

מה תפקידם של יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים. העבודה בתחום משלבת בין עבודה עם לקוחות לבין הבנה פיננסית ופנסיונית רחבת היקף. היועצים חייבים להבין לעומק את הצרכים של הלקוח, ולבנות בהתאם לכך את תמהיל המשכנתא המתאים המשקף את יכולת ההחזר הריאלית שלו. היועצים מנסחים את הבקשות עבור הבנקים ודואגים לכך שהלקוח מקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנק.

לימודי משכנתאות
הרשמה ללימודי יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

לימודי ייעוץ משכנתאות לחרדים במכללת אורין שפלטר הם הלימודים המקיפים ביותר בארץ! הקורס מתקיים במשך ארבעה חודשים בלבד והוא מונה חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. הקורס מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית.

מעוניינים להצטרף אלינו אל הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן