לימודי משכנתא כמה זמן?

קורס לימודי ייעוץ משכנתאות, המוצע על ידי המכללה שלנו, מאפשר לכם תוך ארבעה חודשים בלבד לעסוק באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. היועצים הם אלו שעוזרים ללקוח להבין מהם המסלולים המתאימים עבורו, בהתאם למשכורת החודשית ומאזן ההוצאות וההכנסות של כלכלת המשפחה. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות מול הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים.

כאשר אתם באים לבחור קורס יועץ משכנתא, אתם צריכים קודם כל לבדוק את תוכנית הלימודים ולראות האם המכללה מציעה בנוסף לחומר התיאורטי, הכשרה מעשית בתחום. כמו כן, תבדקו את הרזומה של המכללה ומה אתם מקבלים בסיום הלימודים.

לימודי משכנתא כמה זמן?
האם ייעוץ משכנתאות דורש הסמכה בתחום?

ייעוץ משכנתאות אינו מקצוע שדורש הסמכה מטעם המדינה כמו ייעוץ השקעות. יחד עם זאת, רק תעודת סיום קורס ממכללה מוכרת, תאפשר לכם בסופו של דבר לעבוד בתחום. בסיום הלימודים תוכלו להשתלב באחד הבנקים המובילים בארץ או בכל בית השקעות שמספק שירותי ייעוץ מקצועי בתחום. לאחר צבירת ניסיון מתאים תוכלו לפתוח עסק עצמאי.

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין במכללת אורין שפלטר, מספק עבורכם את הכלים הנדרשים עבור עבודה בתחום. במהלך הלימודים נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונתנסה בחישובים מתאימים באמצעות מחשבון משכנתא וזכאות. בנוסף לכך, נלמד איך לבנות תמהיל משכנתא בהתאם לכלכלת המשפחה ואיך לנסח את הבקשות עבור הבנקים. במהלך הקורס תתלוו גם לפגישת ייעוץ בזמן אמת. המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות, ולהשתלבות מהירה במעגל התעסוקה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן