לימודי נדל"ן בחיפה

במסגרת הלימודים שלנו במכללת אורין שפלטר, אנו מלמדים כבר מספר שנים קורסים והכשרות בתחום הנדל"ן. אחד הקורסים המובילים אצלנו במכללה הוא קורס השקעות נדל"ן.

לימודי נדל"ן בחיפה מיועדים עבור סטודנטים שמעוניינים להתמקצע בתחום, ולמצוא את אפיק ההשקעות ההולם ביותר את הצרכים שלהם. הקורס שלנו המתקיים באופן מקוון, הוא ללא תנאי קבלה מיוחדים לצורך ההרשמה ללימודים. כל מי שמעוניין ללמוד את התחום מוזמן להירשם לקורס.

קורס השקעות נדל"ן אונליין

קורס השקעות ויזמות נדל"ן אונליין, מעניק לסטודנטים ידע תיאורטי ופרקטי נרחב ומקנה להם כלים מעשיים לביצוע עסקאות נדל"ן בפועל.

בחלקו הראשון של קורס נדלן באינטרנט נעבור אתכם על כל מערכת המונחים הנדרשים לצורך הבנת התחום. בחלק השני נתמקד בכל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק הנדל"ן. בחלקו השלישי של הקורס מתיאוריה לפרקטיקה ננתח עסקאות בפועל ונרכוש כלים מעשיים לרכישת נכסים במחיר נמוך ממחיר השוק וביצוע עסקאות נדל"ן. המטרה שלנו בקורס השקעות נדל"ן בחיפה היא להקנות לסטודנטים שלנו ידע נרחב ככל האפשר בתחום הנדל"ן ובתחומים משיקים. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום. אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

לימודי נדל"ן בחיפה
עבור מי מיועד קורס השקעות נדל"ן?

לימודי נדל"ן אונליין מיועדים עבור כל אחד ואחת מכם הרוצה לקנות או למכור נכסים לצורך השקעה פרטית, פרויקט יזמי או כל צורך אחר כנדרש. הקורס שלנו מתאים במיוחד עבור אלו מכם המעוניינים לקנות נכס להשקעה אבל אין להם את הכלים הנדרשים לשם כך. הקורס מתאים גם עבור יזמים בתחילת דרכם המעוניינים ללמוד יותר לעומק את התחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן