לימודי נדל"ן בצפון

לימודי נדל"ן אונליין במכללת אורין שפלטר עבור תושבי הצפון, מתקיימים באופן מקוון. הקורס מיועד עבור משקיעים בתחילת דרכם, המעוניינים לרכוש כלים פרקטיים בתחום. הקורס מתאים במיוחד עבור משקיעים פרטיים, יזמים או כל מי שהתחום מעניין אותו, והוא מעוניין להבין איך דברים עובדים בפועל.

במהלך הלימודים נעבור על כל השקעות הנדל"ן המרכזיות, ונלמד על היתרונות והחסרונות של כל עסקה. נעבור על מערכת המונחים הנדרשים לצורך התחום, ונבצע ניתוח של עסקאות בפועל. במהלך הקורס תרכשו כלים פרקטיים שיעזרו לכם בהמשך הדרך לנהל עסקאות, ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לרכוש נכסים מניבים, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם. במהלך הקורס נלמד גם על אסטרטגיות של התנהלות מול הבנקים, ועל תחומים רבים נוספים משיקים לתחום הנדל"ן. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע תיאורטי ופרקטי נרחב ככל האפשר, שישרת אתכם הלכה למעשה בביצוע עסקאות בפועל.

לימודי נדל"ן בצפון
קורס השקעות נדל"ן, תנאי קבלה ומסגרת הלימודים

קורס השקעות נדל"ן מתקיים ללא תנאי קבלה, כל מי שמעוניין ללמוד את התחום מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים. הלימודים מתקיימים במשך ארבעים וחמישה מפגשים בני שלוש שעות לימוד מלאות למפגש. קורס השקעות נדלן מומלץ מחולק לשלושה חלקים, בחלק הראשון נכיר את המושגים של התחום בחלק השני את העסקאות ובחלק השלישי מתיאוריה לפרקטיקה נרכוש כלים מעשיים לניתוח של עסקאות נדל"ן ולביצוע רכישות בפועל.

הרשמה לקורס השקעות נדל"ן בצפון

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס תיווך נדלן אונליין ועל התכנים הנלמדים במסגרתו? מעוניינים להירשם לקורס השקעות נדל"ן באזור הצפון? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן