לימודי נדל"ן ויזמות

לימודי נדל"ן ויזמות מאפשרים לכם להכיר את התחום, על מנת למצוא את אפיקי ההשקעות המתאימים ביותר עבורכם. בשביל להשקיע בצורה חכמה, צריך להכיר לעומק את כל המונחים הנדרשים ואת כל סוגי העסקאות בשוק הנדל"ן.

במהלך הלימודים בקורס השקעות נדל"ן, נספק עבורכם את כל הכלים הנדרשים להשקעות מניבות, ונעזור לכם לכם למצוא את הנתיב המקצועי המתאים ביותר עבורכם. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מהשטח, ומקנים לכם סט כלים מעשי בשביל להתחיל להשקיע בגדול. הקורס שלנו מתאים עבור כל אחד מכם שמתעניין בהשקעות לטובת פרויקט יזמי או לטובת השקעה פרטית או ייעוץ לאחרים. במידה ותרצו בהמשך הדרך ללמוד יזמות נדל"ן יותר לעומק, זה המקום הטוב ביותר להתחיל בו.

לימודי נדל"ן ויזמות
קורס השקעות נדל"ן

קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. הקורס מורכב משלושה חלקים, לימוד של כל התיאוריה והמושגים הנדרשים, היכרות מעמיקה עם כל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק ומתיאוריה למעשה, יישום מעשי של כל החומר הנלמד בכיתה. המתכונת הייחודית של הקורס, משלבת בצורה מדויקת בין התיאוריה לבין המעשה ומקנה לכם תמונה רחבה של התחום.

המטרה שלנו בכל הקורסים שאנחנו מלמדים ובכל ההכשרות המעשיות, היא לעזור לכם למצוא את האפיק המקצועי המתאים ביותר עבורכם. בהתאם לכך, בקורס השקעות נדל"ן נעבור אתכם על כל סוגי העסקאות, ונקנה לכם כלים מתאימים בשביל להחליט בעצמכם מהן סוגי העסקאות המתאימות לאופי שלכם כמשקיעים, בהתאם לכסף הפנוי שברשותכם.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול לימודי ניהול תיקי השקעות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן