לימודי נדל"ן תנאי קבלה

לימודי נדל"ן אונליין במכללת אורין שפלטר מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שרוצה להשתלב בעולם השקעות הנדל"ן, כמשקיע או כיועץ לאחרים או בשביל לרכוש נכס לעצמו, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים שלנו בתחום. במהלך הלימודים אצלנו תרכשו את כל הידע התיאורטי הנדרש ותתנסו בפועל בעסקאות נדל"ן. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם מבחינה פרקטית להשקעות מניבות. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח, אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן ובתחומים משיקים. מלמדים אצלנו עורכי דין בכירים, רואי חשבון, בנקאים, אנליסטים ויזמים מובילים, שעיקר עיסוקם הוא בתחום הנדל"ן. הידע המקצועי העשיר שלהם עומד כולו לרשות הסטודנטים שלנו.

קורס השקעות שלנו מתמקד בהשקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל עם דגש מיוחד על מקומות אטרקטיביים להשקעה מעבר לים. בנוסף לכך, נלמד בקורס גם על עסקאות אלטרנטיביות ועל כל תחום המימון של השקעות נדל"ן. המטרה שלנו בסופם של הלימודים היא שכל אחד מכם ימצא את אפיק ההשקעה המתאים ביותר עבור הצרכים שלו.

לימודי נדלן תנאי קבלה

לימודי נדל"ן, מבנה הקורס וחומר הלימוד

מבנה הקורס שלנו בהשקעות נדל"ן בנוי מ-45 מפגשים בני שלוש שעות לימוד מלאות כל מפגש. סה"כ 45 שעות לימוד. בנוסף לכך, בהתאם לדרישות הסטודנטים, אנחנו מלמדים גם קורס נדל"ן אונליין.

חומר הלימוד של קורס השקעות נדל"ן מומלץ שלנו כולל ספר מקיף, מצגות לימוד וחומרי עזר נלווים כולל חוברת תרגול. הקורס שלנו בנוי משלושה חלקים, החלק הראשון עוסק בכל מושגי היסוד של התחום בחלק השני תלמדו על כל סוגי העסקאות, בחלק השלישי תתנסו בפועל בפרקטיקה תוך ניתוח מקרי בוחן ומבחן מסכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.
לימודי נדל"ן מסייעים לאנשים לבצע השקעות מניבות. הלימודים מאפשרים לכם לרכוש את הידע וההבנה הדרושים, בכדי להצליח בתחום. לימודי נדל"ן מכסים מגוון רחב של נושאים, כגון חוק המקרקעין, חוק המכר ושיווק נדל"ן. ידע זה עוזר למשקיעים להבין את התחום ולקבל החלטות מושכלות.
במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס ייחודי, המאפשר לכם להכיר את כל הנושאים החשובים ביותר בתחום. הדגש שלנו הוא פרקטי והוא מכין אתכם בפועל להשקעות נדל"ן מניבות.

לימודי נדל"ן תנאי קבלה

קורס השקעות נדל"ן, תוכנית לימודים

קורס השקעות נדל"ן בנוי משלושה חלקים. בחלקו הראשון של הקורס תכירו לעומק את כל מערכת המושגים הנדרשת להבנת התחום. בחלקו השני של הקורס תלמדו על כל סוגי העסקאות השונות בעולם הנדל"ן ואת היתרונות והחסרונות של כל עסקה. בחלקו השלישי של הקורס נעבור מתיאוריה למעשה ונלמד איך ליישם פרקטית את כל החומר התיאורטי של השיעורים הקודמים.

הקורס שלנו מועבר על ידי טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. מדובר בקורס ייחודי שמאפשר לכם דריסת רגל ראשונה בעולם הנדל"ן ומקנה לכם כלים פרקטיים להשקעות מניבות. אחד הדגשים החשובים ביותר עבורנו הוא התאמת ההשקעה למשקיע. במהלך הקורס תרכשו ניסיון מקצועי שיעזור לכם להבין אילו השקעות נדל"ן מתאימות במיוחד עבור הכסף הפנוי שברשותכם והאופי שלכם כמשקיעים.

לימודי נדל"ן, תנאי קבלה

על מנת להתחיל בלימודים אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים. כל אחד ואחת מכם מוזמן להצטרף אלינו ללימודים במכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס ועל תוכנית הלימודים? החלטתם שזה הקורס המתאים עבורכם ואתם רוצים להירשם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן