לימודי סוכן ביטוח אונליין כמה זמן?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם המדינה. הסוכנים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. כמו כן, תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה, אותו תוכלו להתחיל מיידית לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. אצלנו תוכלו ללמוד מסלול לימודים מלא עבור סוכני ביטוח אונליין! לימודי סוכן ביטוח אונליין נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום כל המבחנים בהצלחה ולאחר הסטאז' המתאים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו, עם עשרות משרות המתעדכנות מדי יום ביומו. במהלך לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי אתם יכולים כמובן להתייעץ איתנו בנוגע לאפשרויות התעסוקה העומדות בפניכם, מייד עם סיום הלימודים וההכשרה המעשית.

לימודי סוכן ביטוח אונליין כמה זמן?
מהם תנאי הקבלה עבור לימודי סוכן ביטוח?

לימודי ההכנה שלנו עבור המבחנים הנדרשים מתקיימים ללא כל תנאי קבלה מיוחדים. כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים. במסלול הפנסיוני תוכלו לעבוד בסיום ההכשרה כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים. במהלך הלימודים נעזור לכם לבחור את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח מטעם בית העסק שבו הם עובדים והסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות.

איך נרשמים ללימודי סוכן ביטוח אונליין?

קורס סוכן ביטוח אונליין הוא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע לחיים בזמן הפנוי עומד לרשותכם! מעוניינים להירשם למסלול הלימודים שלנו? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן