לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי תנאי קבלה

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי, מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

לצורך ההכשרה בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

המסלול המלא עבור סוכני ביטוח אלמנטרים מתקיים ללא תנאי קבלה מוקדמים. כל אחד ואחת מכן המעוניין לעבוד בתחום, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים. במהלך ההכשרה המקצועית תרכשו את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום, כולל הכנה מקיפה לכל המבחנים. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני ההסמכה.

לימודי ביטוח אלמנטרי מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית בהתאם לצרכי הסטודנט. אצלנו תוכלו ללמוד את המסלול המלא עבור סוכני ביטוח אלמנטרים במתכונת דיגיטלית מלאה.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי מכינים אתכם בצורה מלאה לאחד התפקידים החשובים ביותר בעולם הביטוח. סוכני הביטוח האלמנטרי מספקים שירות כולל ללקוחות בכל ביטוחי הרכוש וביטוחי חיים הקשורים לפגיעה ברכוש. מדובר בשורה ארוכה של ביטוחים כגון ביטוח רכב ודירה שכל אחד מאיתנו צריך לעשות בשביל החיים השוטפים.

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי תנאי קבלה

במהלך ההכשרה שלנו אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע ועל הכנה מקיפה לעבודה בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח. לאחר סיום של כל המבחנים בהצלחה ושל הסטאז' המתאים, אנחנו עוזרים לבוגרי המכללה למצוא עבודה בתחום. לרשות הבוגרים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות המתעדכנות מדי יום ביומו.

איך נרשמים ללימודים במכללה?

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי? רוצים לקבל פרטים נוספים על לימודי ביטוח אלמנטרי במכללה? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן