לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי

סוכני ביטוח אלמנטריים הם אנשים שמטרתם לדאוג לרכוש ולבריאות של המבוטחים שלהם. הם עושים זאת בכך שהם מוצאים פוליסות מתאימות לאנשים מבחינת התשלום ומבחינת הכיסוי, כך שסוכן ביטוח אלמנטרי טוב הוא בהחלט נכס. לכל אדם יש את הכוח הצרכני שלו בנושא הביטוח והוא יכול לחפש ולמצוא את הפוליסה המתאימה בשבילו גם בחברות הגדולות וגם אצל סוכני ביטוח עצמאים. התחרות בשוק היא גדולה, וכל אחד יכול לנצל זאת ולהשיג פוליסה שהיא זולה יחסית, אך היא מכסה בצורה אבסולוטית את הדבר עליו הוא רוצה להגן – בין אם זה ביטוח רכוש, ביטוח בריאות, או ביטוח לרכב.

סוכן ביטוח אלמנטרי

סוכני ביטוח טובים לומדים במקומות הנכונים, והמקום הכי טוב לבצע בו לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני בישראל הוא ללא ספק מכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר אחראית על כ-75 אחוזים מהנבחנים השנתיים בלשכת משרד האוצר ואחוז העוברים בקרב הסטודנטים שלה הוא הגבוה ביותר. לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר הם אידיאליים עבור אנשים שלא רוצים להוציא תואר אקדמי, ולקבל השכלה שהיא מאוד מקצועית, פרקטית, רווחית וכזו שלא מפריעה לסגנון החיים. במכללת אורין שפלטר אפשר לבצע לימודים על חשבון הפיקדון הצבאי ללא הוספת תשלום מכספיכם האישי. 

הפוליסה הנכונה

במסגרת לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי מקבלים הסטודנטים תנאים אידיאליים שכוללים את המרצים הטובים ביותר בישראל, עזרה אישית לסטודנטים מתקשים, ואפשרות ללמוד גם בלי לצאת מהבית בעזרת שיעורים מוקלטים. הסטודנטים נוגעים בכל נושא הביטוח האלמנטרי, החל מביטוחי רכוש ועד לביטוחי בריאות, והם למעשה שונים מלימודי הביטוח הפנסיוני, שמתרכז אך ורק בעתיד. ביטוח אלמנטרי מתרכז בהווה ובדברים החשובים שלנו, שיש להגן עליהם עכשיו. פוליסות ביטוח אמורות לתת לנו שקט, וסוכן ביטוח אלמנטרי טוב יכול לתת לנו את השקט הזה כשהוא מתאים את הפוליסות הנכונות לאנשים בהתאם ליכולות הכלכליות שלהם ולפרמטרים נוספים שקשורים לסיכון. לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללה שלנו הם מקצועיים ונכונים עבורכם. 

דילוג לתוכן