לימודי סוכן ביטוח בחיפה

לימודי סוכן ביטוח בחיפה זאת ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע מבוקש מאוד. סוכני ביטוח באזור הצפון, יכולים בקלות למצוא עבודה באחת מהחברות והסוכנויות המובילות בתחום. סוכנים אלמנטרים עוסקים בכל ביטוחי הרכוש והביטוחים הקשורים לפגיעות בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בשוק עצום של לקוחות ובמגוון רחב של ביטוחי חובה. כיום, בכל קניית דירה צריך לבטח את הנכס, אם רכשתם רכב חדש אתם צריכים לבטח אותו. 

הביטוחים האלמנטרים מלווים אותנו לכל אורך החיים. בהתאם לכך, תמיד יהיה ביקוש לסוכנים מובילים לעבודה בתחום. סוכנים פנסיוניים עוסקים בכל הנושא של חסכונות הפנסיה והביטוחים הנלווים. הסוכן הפנסיוני עוזר ללקוחות לקבל החלטות חשובות בנוגע להפקדות הכספים, ולכל החסכונות הנמצאים ברשותו. 

לימודי סוכן ביטוח בחיפה

 

קורס סוכן ביטוח בחיפה מאפשרים לכם לרכוש את הכלים הנדרשים, למעבר בהצלחה של מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים מובילים לעבודה בתחום. 

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודי סוכן ביטוח בחיפה במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה מלאה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך אנחנו עוזרים לכם למצוא סטאז' מתאים ובסופם של הלימודים למצוא עבודה בתחום. המסלול שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי נועד עבור אלו מכם שמעוניינים לרכוש מקצוע לחיים. הסוכנים הפנסיוניים עובדים כמשווקים, יועצים או סוכני ביטוח פנסיוניים. במסגרת הביטוח האלמנטרי תוכלו לעבוד כסוכנים בחברות ובסוכנויות השונות או לעבוד כעצמאים. 

היועצים שלנו עוזרים לכם למצוא את המסלול המתאים עבורכם. במהלך הייעוץ הראשוני, תקבלו את כל המידע הנדרש לכך. כמו כן, מייד עם סיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם להשתלב במעגל העבודה. אל תהססו לפנות אל יועצי המכללה עוד היום ולהירשם כבר לסמסטר הבא. 

 

דילוג לתוכן