לימודי סוכן ביטוח בצפון

לימודים בתחום הביטוח מתקיימים בשני מסלולים, המסלול האלמנטרי והמסלול הפנסיוני. הלימודים במכללה שלנו בשלוחה באזור הצפון, מכינים אתכם לכל מבחני ההסמכה הנדרשים עבור סוכני ביטוח. במהלך ההכשרה תצטרכו לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, בנוסף לסטאז' של חצי שנה.

הלימודים אצלנו מתקיימים במסגרת של קורס סוכן ביטוח פנסיוני הכנה לכל המבחנים, והם כוללים את כל החומר הנדרש עבור הבחינה. הלימודים לוקחים בין שנה וחצי לשנתיים. המסלול הוא בהיקף של 550 שעות לימוד אקדמיות, והוא כולל הכנה למבחנים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בתחום שתבחרו.

מתלבטים באיזה מסלול אתם מעוניינים ללמוד? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך הייעוץ תקבלו תמונה מלאה של מערך הלימודים במכללה, ושל האופציות השונות העומדות לפניכם מייד עם סיום הלימודים.

לימודי סוכן ביטוח בצפון
עבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים

לאחר סיום קורס סוכן ביטוח בצפון, עבודה בתחום הביטוח מאפשרת לכם לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים. בנוסף לכך, בתחום הפנסיוני ישנן אופציות נוספות לעבודה כיועצים או כמשווקים. היועצים מספקים ללקוחות מידע אובייקטיבי בנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם. המשווקים עוזרים להם לבחור את המסלול המתאים, ומוכרים עבורם את הכיסויים הביטוחים הנדרשים, במסגרת בית העסק שבו הם עובדים.

הסוכנים הפנסיוניים והאלמנטרים, מספקים ללקוחות שירות כולל ומקיף, הם מייעצים ללקוח מהם הכיסויים המתאימים, ולבסוף רוכשים אותם עבורו. עולם הביטוח מציע לכם עבודה כשכירים או כעצמאים, בהתאם להעדפות האישיות שלכם. העבודה כשכירים מתבצעת בבתי השקעות, חברות וסוכנויות הביטוח. העבודה כעצמאים מאפשרת לכם לעבוד במקביל מול חברות וסוכנויות שונות או בעתיד לפתוח סוכנות ביטוח משלכם.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן