לימודי סוכן ביטוח חיים

לימודי תעודה ביטוח חיים מכשירים אנשי מקצוע המתמקדים במכירת פוליסות ביטוח חיים. פוליסות ביטוח חיים הן פוליסות ביטוח המכסות את מותו של המבוטח. במקרה של פטירה, חברת הביטוח תשלם למוטבים את סכום הפוליסה. סוכן ביטוח חיים פועל מטעם חברת ביטוח, ומטרתו היא לסייע ללקוחות לרכוש את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלהם. סוכן ביטוח חיים מקצועי ידע להבין את הצרכים של הלקוח, ולספק לו ייעוץ מקיף ומעמיק.
תפקידי סוכן ביטוח חיים כוללים מתן ייעוץ ללקוחות לגבי סוגי פוליסות הביטוח החיים הקיימות, סיוע ללקוחות בבחירת הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלהם, עזרה ללקוחות בהגשת בקשות לביטוח חיים, וטיפול בתביעות ביטוח חיים. סוכן ביטוח חיים יכול לעבוד במסגרת סוכנות ביטוח, או באופן עצמאי.

ללמוד ביטוח חיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל הקורסים הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים במתכונת מקוונת או פרונטלית. לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי באופן דיגיטלי מתקיימים לטובת אלו מכם שאינם יכולים להגיע למרכזי הלימודים שלנו. המסלול עבור סוכני ביטוח מכשיר אתכם לעבודה כסוכנים בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ. בנוסף להכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים, תוכלו בהמשך הדרך גם ללמוד קורס ביטוח חיים.

מרצי המכללה נבחרים בקפידה רבה ומהווים את אחד מעמודי התווך של המכללה. המרצים הינם בעלי ניסיון עשיר ביותר בתחום ההוראה, ויודעים כיצד להכין את הסטודנטים למבחנים של משרד האוצר והבחינות של הרשות לניירות ערך.

לימודי סוכן ביטוח חיים
הרשמה ללימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

כל אחד ואחת מכם שרוצה לעבוד בתחום הביטוח מוזמן להצטרף אל מסלול הלימודים שלנו. לצורך ההרשמה למסלול הלימודים אין שום צורך בתנאי קבלה ספציפיים.
רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן