לימודי סוכן ביטוח כמה זמן

סוכני ביטוח נהנים משכר גבוה ומעניין רב. בנוסף יש לבעלי רישיון לעסוק בכך בחירה בין עבודה כשכירים, הצטרפות לסוכנות ביטוח או הקמת עסק עצמאי – כך שברור מדוע ישנו ביקוש נרחב ללימודים בתחום. כשמחפשים לימודי סוכן ביטוח כמה זמן נמשך הקורס היא שאלה מתבקשת – במכללת אורין שפלטר כל תלמיד קובע בעצמו את התשובה, בהתאם לכמות הזמן שהוא יכול ורוצה להקדיש ללימודים, ובאופן עקרוני ניתן להשלים את המסלול גם תוך 18-24 חודשים. לימוד ביטוח פנסיוני ו/או אלמנטרי יכול להיות מעניין מאוד.

לימודי ביטוח

למעשה ישנם שני מסלולים של לימודי ביטוח: המסלול האלמנטרי והמסלול הפנסיוני. שניהם מורכבים מ-6 קורסים וכאמור ניתן לבחור את קצב הלימודים. במסלול האלמנטרי הקורסים הם יסודות הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, כלכלה, ביטוח רכוש וביטוח תאונות. 4 הקורסים הראשונים הם גם חלק מהמסלול הפנסיוני ובנוסף נלמדים בו הקורסים ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. כל אחד מהקורסים הנ"ל מכין את התלמידים למבחן (של הרשות לניירות ערך או של משרד האוצר) – ולאחר מעבר 6 המבחנים וסטאז' תקבלו את הרישיון המיוחל לעסוק בביטוח.

המרצים בכל הקורסים הם אנשי מקצוע עתירי ניסיון בהוראה ובמיוחד בהכנה לכל המבחנים, והדבר בא לידי ביטוי באחוזי ההצלחה הגבוהים של תלמידי המכללה, ובהתאם האפשרות להשלים את כל המסלול כאמור תוך שנה וחצי עד שנתיים. להצלחה במבחנים תורם גם ספר הלימוד המפורט והברור שכולל גם חומרי עזר רבים, ועוד מרכיב בלמידה הוא אתר אינטרנט שבו תמצאו מגוון רחב של תרגילים ושאלות מהסוג שיופיעו במבחן – כך שההכנה אפקטיבית להפליא.

עם השלמת הלימודים וקבלת רישיון סוכן הביטוח תוכלו להיעזר בחברת ההשמה של אורין שפלטר, שמתמחה בהשמה בתחום הביטוח, ועוד אופציה היא הצטרפות לסוכנות הביטוח של המכללה – כך שגם מבחינת פרק הזמן שלאחר הלימודים ועד להתחלת עבודה בענף אורין שפלטר היא בחירה אידיאלית.

קורס בנקאות ללא בגרות

 

זמן הוא פקטור חשוב בחיים של כל אחד מאיתנו. כל אחד היה שמח לקבל עוד קצת זמן בכל יממה, ובאופן כללי, על מנת להספיק ולעשות את כל מה שהוא רוצה. כניסה למסלולי לימודים ארוכים, שהם גם לא מתגמלים כספית, היא בעיה לא פשוטה. חשוב לזכור שמרבית הישראלים גם מתגייסים ונמצאים בפיגור אקדמי מובנה מול סטודנטים מקבילים בעולם. בחישוב מהיר, אדם שמתגייס, יוצא לטיול ונכנס למסלול לימודים אוניברסיטאי של 4 שנים, ייכנס לשוק העבודה כאשר הוא בן 26 לפחות, ולפיכך, יתקשה יותר לקנות דירה ולהקים משפחה בגילאים צעירים.

העובדה שהסטודנטים המודרניים גם לא מייצרים הכנסה, או מייצרים הכנסה שהיא מינימלית גם כן מדאיגה מאוד, שכן צריך לממן את הלימודים והשאיפה היא גם לגור מחוץ לבית של ההורים. אנו מצעים לך לבדוק בנושא בנקאות לימודים.

תוסיפו לכך את יוקר המחייה המובנה בישראל, וקיבלתם הרבה מאוד סיבות למה כדאי לבחור בתארים קצרים יותר. לשאלת לימודי סוכן ביטוח כמה זמן עד שמתחילים הרווחים יש תשובה אחת ברורה – מהר. מעבר לעובדה שניתן לסיים את כל הקורסים בפחות משנתיים, ניתן אפילו לעבוד תוך כדי הלימודים באורין שפלטר, שמאפשרת לימודי ערב מסודרים ואפילו מעלה את כל השיעורים לאתר המכללה, כך שמי שלא מגיע, יוכל לקבל את האפקט המלא של ההרצאה עצמה.

למנוע תסכול

בזבוז זמן הוא מתסכל, והוא יכול להיות קריטי בהשלכות שלו. כאשר אפשר לנצל את הזמן בצורה ראויה ועדיין לקבל הכשרה איכותית, היתרונות הם רבים. סוכני ביטוח הם מבוקשים מאוד בשוק התעסוקה, ובמיוחד בחברות הגדולות. למעשה, עם "קיצור הדרך"  . האם אתם מעוניינים בלימודים אחרי צבא?

 

 

 

דילוג לתוכן