לימודי סוכן ביטוח מחיר

בעולם המודרני סוכני ביטוח הם חלק מרכזי משגרת החיים. הסוכנים הפנסיוניים אחראים על כל התחום של חסכונות הפנסיה והפיצויים. הם מתמחים בכל מסלולי החסכון הנמצאים כיום בשוק ומספקים ללקוחות שירות מקצועי בתחום. הביטוח הפנסיוני הוא ביטוח חובה ולכן הסוכנים הם בעצם חלק מרכזי משגרת העבודה של כולנו. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל ביטוחי הרכוש. חלק מביטוחים אלו הם ביטוחים הכרחיים כגון ביטוח רכב או דירה. במדינת ישראל שנת 2022 כל משפחה מחזיקה רכב או שניים. כמו כן, משפחות רבות לוקחות משכנתא לצורך רכישת דירה והן צריכות לבטח אותה. הסוכן האלמנטרי הוא חלק מרכזי מחיי השגרה וכולנו בשלב כזה או אחר נדרש לעזרתו. בהתאם לכך, בשנים האחרונות הדרישה לסוכנים פנסיוניים ואלמנטרים נמצא במגמת עלייה. כיום, זהו אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. 

לימוד יועץ משכנתאות מחיר

 

סוכני ביטוח נדרשים לעבור הסמכה בתחום. עליהם לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בנוסף לסטאז' של חצי שנה. קורס יסודות הביטוח מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מכשירים כבר שנים רבות סטודנטים לעבודה בתחום. הלימודים אצלנו מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום. 

קורסים נוספים בתחום הביטוח

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסים נוספים בעולם הביטוח. אצלנו תוכלו ללמוד קורס רפרנט ביטוח המכשיר אתכם לעבודה בסוכנויות השונות ובחברות הביטוח המובילות בשוק. בנוסף לכך, יש לנו קורס חתם ביטוח רפואי, עסקי וכללי. קורסים מבוקשים המקצועיים שלנו בעולם הביטוח מאפשרים לכם בזמן קצר יחסית להשתלב בעבודה בתחום. בהמשך, במידה ותרצו, תוכלו כמובן להמשיך ללימודים לצורך הסמכה כסוכני ביטוח. בכל מקרה נתון שבו אתם מתלבטים בנוגע למסלול הלימודים המתאים, אתם מוזמנים לפנות ליועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן