לימודי סוכן ביטוח פנסיוני במרכז

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני במרכז במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

במהלך לימודי רישיון סוכן ביטוח נכין אתכם בצורה מלאה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד, ושני המבחנים המקצועיים. כמו כן, לצורך ההכשרה בתחום תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. במהלך ההכשרה נעזור לכם למצוא את הסטאז' המתאים ולאחר סיום הלימודים למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה, עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות נחשקות מדי יום ביומו מחברות הביטוח והסוכנויות המובילות בארץ.

לימודי ביטוח פנסיוני, תנאי קבלה

לימודי ביטוח פנסיוני מתקיימים ללא תנאי קבלה מוקדמים והם נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים במכללה אנחנו מקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה בתחום, ועוזרים לכם לעבור את כל המבחנים הנדרשים בהצלחה יתרה. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים ובתוכנית הלימודים המקיפה מבין כל המכללות ברחבי הארץ.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מתקיימים באופן פרונטלי במרכזי הלימוד שלנו או באופן דיגיטלי. אצלנו תוכלו ללמוד את כל המסלול עבור סוכני ביטוח פנסיוניים באופן מקוון בלבד.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני במרכז
הרשמה ללימודי ביטוח פנסיוני במרכז

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח אלמנטרי במרכז פרונטלי באחד ממרכזי הלימוד של המכללה או להצטרף למסלול הדיגיטלי? אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך פגישת הייעוץ תקבלו את כל הפרטים הנדרשים על מרכזי הלימוד של המכללה, ואת הסילבוס המלא של מסלול הלימודים. במהלך תהליך ההרשמה תוכלו גם להתייעץ איתנו בנוגע למסלול המתאים עבורכם. במסגרת הלימודים בביטוח פנסיוני תוכלו להשתלב בעבודה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. ההכשרה עבור כל אחד מהמסלולים היא אותה הכשרה, השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור כל אחד מהתחומים.

דילוג לתוכן