לימודי סוכן ביטוח פנסיוני

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך הלימודים אנחנו מכינים אתכם לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ולשני המבחנים המקצועיים. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, ואנחנו עובדים עם צוות מרצים מעולה שבא מן השטח. לימודי משווק פנסיוני מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית והם מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע. כמו כן, לאחר הסטאז' שאורכו חצי שנה, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות הצעות מחברות וסוכנויות ביטוח מובילות, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. בתחום האלמנטרי העבודה כסוכן ביטוח היא בדרך כעצמאי, מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום הפנסיוני עומדות לפניכם שלוש אופציות, ייעוץ פנסיוני, שיווק פנסיוני ועבודה כסוכן ביטוח. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בנוגע לחסכונות הפנסיוניים שברשותם, המשווקים עוסקים בשיווק של מוצר ביטוח מטעם החברות והסוכנויות השונות, והסוכנים מספקים שירות כולל ומקיף בתחום. במסגרת הלימודים במכללה אנחנו עוזרים לכם למצוא את המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני
הרשמה ללימודי ביטוח פנסיוני במכללה

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. היועצים שלנו יעזרו לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם, ויעברו אתכם על תוכנית הלימודים המלאה. אל תפספסו הזדמנות להצלחה! התקשרו אלינו עוד היום ונעזור לכם לבנות את הקריירה המקצועית שלכם.

דילוג לתוכן