לימודי סוכן ביטוח רכב

כשמגיע הזמן לחדש את ביטוח הרכב, או כשאנחנו רוצים לבטח מכונית חדשה שזה עתה רכשנו, מן הסתם נרצה ביטוח לרכב הכי זול.

על-מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית, הן לביטוח החובה והן לביטוח המקיף, כדאי לפנות לסוכן ביטוח מנוסה ומקצועי. אנשי המקצוע המורשים להציע ללקוחותיהם ביטוח לרכב נקראים סוכני ביטוח אלמנטריים, הם משווקים גם ביטוחי רכוש אחרים (תכולה, מבנה ועוד), ביטוחי נסיעות לחו"ל וביטוחי תאונות אישיות, ואם הם חרוצים ומוכשרים, רמת השכר שלהם תהיה גבוהה מאוד.

כל אחד וכל אחת יכולים להפוך לסוכני ביטוח אלמנטריים וליהנות מהכנסה מרשימה, כשכירים או כעצמאיים, גם ללא כל ידע קודם או זיקה לעולם הביטוח. למעשה ניתן לזכות ברישיון לעסוק בתחום תוך 18-24 חודשים, וזאת בעזרת המסלול האלמנטרי של מכללת אורין שפלטר – 6 קורסים (בכלכלה, יסודות הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, ביטוח תאונות וביטוח רכוש) שמכינים את התלמידים לבחינות השונות שאותן יש לעבור כדי לקבל את הרישיון. בנוסף, ניתן ללמוד במכללת אורין שפלטר גם לימודי חיתום אלמנטרי

המרצים בכל הקורסים נבחרים בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של התלמידים במבחנים, כך שרמת ההוראה גבוהה במיוחד וממוקדת מטרה. למשתתפים בקורסים ניתנת גם גישה לאתר אינטרנט ובו הרצאות מצולמות וכן מבחנים עם פתרונות מפורטים – כך שיוכלו לחזור על החומר ולתרגל אותו היטב, ולהגיע מוכנים במלוא מאת האחוזים לכל מבחן.

לאחר השלמת כל הדרישות וקבלת רישיון סוכן הביטוח האלמנטרי, זוכים הבוגרות והבוגרים של מסלול זה לעזרה נוספת מאורין שפלטר: למכללה ישנה חברת השמה שנמצאת בקשרים מעולים עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל (כלל, הראל, מגדל, הפניקס, איילון, מנורה ועוד), כך שקל יחסית למצוא משרה אידיאלית. לאורין שפלטר ישנה גם סוכנות ביטוח, שמאפשרת יציאה לדרך עצמאית עם גב כלכלי ומעטפת לוגיסטית בתחילת הדרך, עד לגיבוש תיק לקוחות גדול מספיק.

 

דילוג לתוכן