לימודי סוכן ביטוח תנאי קבלה

לימודי סוכן ביטוח מתקיימים במסגרת שני מסלולים מרכזיים, הביטוח הפנסיוני והביטוח האלמנטרי. בשני המסלולים הסטודנטים נדרשים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תוכנית הלימודים כוללת סטאז' של חצי שנה. לימודי ביטוח פנסיוני אינם שונים כל כך מלימודי ביטוח אלמנטרי, בשניהם תקבלו הכשרה מקיפה ממיטב המרצים בתחום וגם תתנסו בעבודה מעשית לצבירת ניסיון.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם בהצלחה, למעבר של כל המבחנים הנדרשים. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים, ובסיום הלימודים למצוא עבודה מתאימה. 

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים בסוכנויות ובחברות ביטוח. חלק מהסוכנים בוחרים לעבוד כעצמאים או לשלב בין עבודה כעצמאי לעבודה כשכיר. בכל מקרה נתון, אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את הכיוון המתאים ואת אפיקי הפרנסה הרצויים ביותר עבורם. תוכנית הלימודים שלנו פתוחה לכל אחד שרוצה לעבוד בתחום.

חושבים שזה התחום המתאים ביותר עבורכם? אנחנו מזמינים אתכם להירשם ללימודים במכללה.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

סוכני ביטוח נותנים שירות ללקוחות בנוגע לפוליסות השונות הנדרשות עבורם. בתחום האלמנטרי מדובר בכל ביטוחי החובה. הביטוח האלמנטרי כולל את כל הביטוחים הנוגעים לרכוש, כולל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. בהתאם לכך, כל מי שקונה רכב או דירה חייב לעשות ביטוח מתאים. לכן תמיד יש דרישה בשוק לסוכנים אלמנטריים. כך שחיפוש עבודה בביטוח הוא תהליך יחסית פשוט ומלא בהזדמנויות שממתינות רק לכם. הביטוח הפנסיוני קשור לכל תוכניות הפנסיה והפיצויים. הסוכנים עוזרים ללקוחות לרכוש את הביטוחים המתאימים עבורם, ולתכנן בצורה מלאה את היציאה לגמלאות. בתחום הפנסיוני ישנם שני מסלולים נוספים, שיווק פנסיוני וייעוץ פנסיוני. בכל מקרה נתון שבו אתם מתלבטים בנוגע למסלול המתאים, בין תוכניות הלימודים של המכללה, פנו אלינו עוד היום אל היועצים שלנו.

מכללת אורין שפלטר מזמינה אתכם לייעוץ אישי, בשביל למצוא את מסלול הלימודים בתחום הביטוח המתאים עבורכם ביותר. פנו אלינו בכל שאלה ובכל עניין, אנחנו כאן בשבילכם. 

דילוג לתוכן