לימודי סוכן ביטוח

להיות סוכן ביטוח יכול להיות מקצוע מרתק ומאתגר עם מספר יתרונות משמעותיים. לימודי סוכן ביטוח בחיפה מקנים לך תעסוקה מגוונת. כסוכן ביטוח, תוכל לפעול במגוון רחב של תחומים ולעבוד עם לקוחות מגוונים. תוכל להתמקצע בתחום מסוים ולפתח מומחיות בתחום הזה.

היתרון הנוסף של לימודי ביטוח פנסיוני בצפון הוא היכולת לניהול עצמאי. בתור סוכן ביטוח, תהיה לך אפשרות לנהל את הזמן ואת העסק שלך בצורה עצמאית. זה יאפשר לך להיות גמיש מבחינת שעות העבודה ולהתאים את הזמן לפעילות פרטית או לעיסוקים האחרים שלך.

מעבר לכך, סוכני ביטוח מרוויחים משכורת גבוהה בהתאם ליכולתם ולמאמץ שהם משקיעים בתחום. ככל שתצליחו לבנות רשימת לקוחות גדולה יותר ולמכור מגוון רחב יותר של מוצרים ביטוחיים, תוכלו להרוויח עמלות גבוהות יותר. לא פחות חשוב, כסוכני ביטוח, תוכלו לשפר את החיים של הלקוחות ולעזור להם להגן על עתידם ולשמור על ביטחונם הכלכלי.

לימודי סוכן ביטוח
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה מגוון קורסים בתחום הביטוח, כולל הכשרה מלאה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. הלימודים עבור סוכני ביטוח כוללים מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים שונים בכל אחד מתחומי הביטוח, הפנסיוני והאלמנטרי. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' שאורכו חצי שנה. מסלול לימודי חיתום ביטוח חיים מתקיים באופן פרונטלי או דיגיטלי בהתאם לנוחיות הסטודנט.

תנאי קבלה ללימודי ביטוח

המסלול שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מתקיים ללא תנאי קבלה. מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים? צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן