לימודי סוכני ביטוח רכב

סוכני ביטוח רכב הם בעצם סוכני ביטוח אלמנטרי עם התמחות בביטוחי רכב. הביטוח האלמנטרי כולל

את כל ביטוחי הרכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. במסגרת הביטוח האלמנטרי כלולים ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח אשראי. הלימודים וההכשרה עבור ביטוח אלמנטרי, כוללים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המבחנים במקצועות היסוד הם בחשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה. שני המבחנים המקצועיים הנדרשים הם בביטוח תאונות וביטוח רכוש. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות את כל קורסים מקצועיים לנשים הנדרשים עבור סוכני ביטוח אלמנטרי. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע ומעניקים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה מקיפה להוראה במכללה.

לימודי סוכן ביטוח רכב
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר מתקיימים בשני מסלולים, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. בתחום הפנסיוני תוכלו בסיום הלימודים וההכשרה לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. בתחום האלמנטרי תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח אלמנטריים בכל אחד מהתחומים השייכים לתחום.

בהמשך הקריירה המקצועית שלכם תוכלו להוסיף וללמוד הכשרות נוספות בתחומי ביטוח ספציפיים או לשלב בין הביטוח האלמנטרי והפנסיוני ולהוציא תעודה משולבת. קורסי היסוד בשני התחומים הם בדיוק אותם קורסים, השוני הוא בשני הקורסים המעשיים ובסטאז' הנדרש עבור ההכשרה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול לימודים אונליין שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים להירשם כבר לקורס הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן