לימודי סוכני ביטוח

סוכני ביטוח מעניקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים העומדים בחוד החנית של עולם הביטוח, מאפשרים לאנשים לקבל את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר עבורם. לאחר קורס סוכנות ביטוח תהיה לכם היכרות מעמיקה עם אופן פעולתו של סוכן וכן בכל סוגי הכיסויים הביטוחיים.

סוכני הביטוח דואגים שהלקוח מקבל את כל הכיסויים והפוליסות הנדרשות עבורו, בהתאם לצרכים של הלקוח ובני משפחתו. סוכנים פנסיונים אחראים על כל תוכניות החסכון הפנסיוני של הלקוחות ועל מגוון רחב של ביטוחים שנועדו לשעת הזקנה. סוכנים אלמנטריים אחראים על כל ביטוחי הרכוש ועל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הלימודים בשני התחומים דורשים מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.קשה למצוא את המסלול הנכון עבור סוכני הביטוח. עם זאת, ישנן מספר שאלות שיכולות לעזור לצמצם את החיפוש. אחת השאלות החשובות היא כמה זמן לומד סוכן ביטוח?

לימודי סוכני ביטוח

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים. ההכשרה שלנו כוללת הכנה מעשית לעבודה עם לקוחות, ועזרה במציאת עבודה, מייד עם סיום קורס סוכן ביטוח. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה. 

אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו הוא צוות ההוראה שלנו. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ועם מרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים נוספים. הדגש שלנו הוא מעשי והוא מכין אתכם בצורה מלאה להשתלבות מהירה בשוק העבודה.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, אצלנו תקבלו את ההכשרה המקיפה ביותר כולל שעות הלימוד הרבות ביותר. במהלך הקורס נעבור על מגוון רחב של שאלות שיכינו אתכם בצורה מלאה למבחנים, ונתרגל הלכה למעשה את החומר הנלמד בכיתה. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים להצטרף אלינו עוד היום ללימודים במכללה? פנו אלינו אל יועצי הלימודים שלנו. 

דילוג לתוכן