לימודי ערב בתל אביב

רכישת השכלה היא חשובה מאוד בישראל, בין אם מדובר בהשכלה אקדמית או מקצועית. אנשים רוצים להגשים את עצמם ולעבוד בעבודה רווחית, אך בין לבין, יש גם צרכים אחרים בחיים. כאשר לומדים לתואר אקדמי, החיים נעצרים למספר שנים. תואר אקדמי הוא דורשני מאוד, במיוחד בתקופת המבחנים וקשה מאוד לייצר קשרים חבריים או קשרים רומנטיים בתקופה הזו. לרוב, התואר האקדמי הראשון מבוצע בראשית שנות ה-20, אך יש אנשים שנכנסים לאקדמיה בגילאים מאוחרים, ופשוט לא מצליחים לנתב את חייהם בצורה כזו שהם יוכלו ללמוד, לנהל חיים חברתיים, וגם להרוויח כסף כדי לממן את עצמם.

לימודים בשעות הערב

בבחירה שבין תואר אקדמי ללימודים מקצועיים, אחד הטיעונים הוא עניין לימודי הערב בלימודים מקצועיים. כאשר לומדים מקצוע כמו ביטוח, אפשר ללמוד במכללה ייעודית במשך כשנתיים, ולסיים עם רישיון עיסוק בביטוח רק בעזרת לימודי ערב. לימודי ערב בתל אביב מושכים הרבה מאוד אנשים שרוצים להמשיך לעבוד במשרה מלאה או להרחיב את המשפחה, ולא להשתעבד לחלוטין ללימודים קשים וסיזיפיים. כאשר בוחנים את הנושא של לימודי ערב בתל אביב בתחום הביטוח השם ששב ועולה הוא של מכללה אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הביטוח. מכללת אורין שפלטר מאפשרת לימודי ביטוח בשעות הערב ככה שניתן לשלב גם עבודה ביחד עם הלימודים. 

עבודה וחיי חברה

במכללת אורין שפלטר, לימודי הערב נמשכים לא יותר משנתיים, ואפילו יכולים להסתיים בתוך שנה וחצי. הפקולטה נמצאת במקום מרכזי ונגיש מאוד בתל אביב, וכדי לתת את הערך המוסף, כל השיעורים מצולמים ואין חובת נוכחות. למעשה, אפשר להוציא את הרישיון מבלי להגיע לשיעורים, כך שחיי החברה כמעט ולא נפגעים, לבטח לאור האלטרנטיבות. לימודים, כידוע, הם עסק לא זול, ויש אנשים שצריכים לעבוד במשרה מלאה כדי לממן אותם. לכן, כאשר בוחרים ללמוד לימודי ערב בתל אביב באורין שפלטר, מקבלים את הפתרון האידיאלי.

דילוג לתוכן