לימודי פיננסים ושוק ההון

לימודי פיננסים ושוק ההון מכשירים אתכם לכל המבחנים הנדרשים עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

במהלך ההכשרה בתחום תצטרכו לעבור חמישה מבחנים עבור המסלול של יועצי ומשווקי השקעות ועוד מבחן נוסף עבור ניהול תיקים. כמו כן, במסלול של ייעוץ ושיווק השקעות תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה ובמסלול עבור ניהול תיקים סטאז' של תשעה חודשים.

במהלך הלימודים במכללה אנחנו מכינים אתכם בצורה מקיפה לכל המבחנים הנדרשים, ומעניקים לכם סט כלים עדכני ופרקטי לעבודה בתחום. המטרה שלנו היא לעזור לכם לעבור את כל המבחנים בהצלחה יתרה, ובסיום הלימודים וההכשרה המעשית למצוא עבודה. לימודי שוק ההון נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

לימודי פיננסים ושוק ההון
איפה עובדים יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים?

יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, ואין להם זיקה למוצרים הפנסיוניים עליהם הם ממליצים ללקוחות. היועצים עוזרים ללקוחות להבין לעומק את תיק ההשקעות שלהם, בשביל לקבל החלטות מושכלות בתחום. משווקי השקעות עובדים בעיקר בבתי השקעות והם משווקים את המוצרים של מקום העבודה שלהם ישירות ללקוחות או לבעלי רשיון אחרים כגון יועצי השקעות. מנהלי תיקים נושאים באחריות רבה יותר והם מורשים לבצע פעולות בחשבון הלקוח מתוקף יפוי כוח שניתן להם מטעמו. מנהלי תיקים עובדים בבנקים, בבתי השקעות ובחברות ביטוח. כמו כן, מנהלי השקעות יכולים לפתוח עסק פרטי ולהעניק שירות ללקוחות במסגרתו.

הרשמה ללימודי שוק ההון

לימודי ייעוץ שיווק וניהול השקעות פותחים בפניכם פתח לעבודה בשוק ההון, עבודה מאתגרת וייחודית עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים. מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בשעות הערב שלנו בשוק ההון ולפתוח בקריירה מצליחה? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן