לימודי קורס ביטוח

לימודי קורס ביטוח אלמנטרי מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, תדרשו לעשות שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים.

הלימודים במכללת אורין שפלטר מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית. אצלנו תוכלו ללמוד מסלול לימודים מלא בביטוח פנסיוני ואלמנטרי במתכונת דיגיטלית בלבד. תוכנית הלימודים שלנו היא המקיפה ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ והיא מכינה אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. בהתאם לכך, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

כמה זמן נמשך מסלול הלימודים?

המסלול שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מתקיים ללא תנאי קבלה. משך המסלול הוא כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו מיידית להתחיל בסטאז' שאורכו חצי שנה. המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא את הסטאז' המתאים ולאחר סיום הלימודים וההכשרה המעשית בתחום למצוא עבודה בתחום. בהתאם לכך, לרשות הבוגרים של המכללה עומדת מחלקת ההשמה שלנו, המסייעת לכם למצוא עבודה בתחום בחברות המובילות ביותר בארץ.

לימודי קורס ביטוח
עבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים בדרך כעצמאים מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. בתחום הפנסיוני עומדת בפניכם האופציה לעבוד כמשווקים או כיועצים. המשווקים והיועצים נדרשים לעבור אותה הכשרה תיאורטית כמו סוכני הביטוח. השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור כל אחד מהמקצועות.

איך נרשמים ללימודי ביטוח במכללה?

מעוניינים להירשם ללימודי סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעזור לכם עם תהליך ההרשמה.

דילוג לתוכן