לימודי רישיון סוכן ביטוח

לימודים אקדמיים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מכשירים אתכם למבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך. במכללות השונות ברחבי הארץ, ישנם מסלולי לימוד עבור סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים המקנים לכם את כל הידע הנדרש למעבר בהצלחה של המבחנים. 

לימודי רישיון סוכן ביטוח

במכללה שלנו, מכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים כבר שנים רבות סטודנטים לעבודה כסוכני ביטוח. מסלול לימודי סוכן ביטוח אצלנו כולל הכנה מלאה לעבודה, ומעבר בהצלחה יתרה של המבחנים. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. בנוסף לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים מייד עם סיום הלימודים. כל זאת בעזרת פורטל המשרות העשיר שלנו שעומד כולו לרשותכם. 

מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי

במהלך ההכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים עליכם לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. אנחנו המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסי והפנסיוני, והלימודים אצלנו מכינים אתכם לעבודה בתחום. בנוסף לכך, אנחנו מעניקים לכם מעטפת שלמה הכוללת טיפים לבניית קורות חיים מרשימים וייעוץ במציאת עבודה. המטרה שלנו היא שכל סטודנט ימצא את מקומו במעגל העבודה מייד עם סיום קורס יסודות הביטוח.

 בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים של המכללה ומרצים מן השטח שעובדים בפועל בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. 

במידה ואתם מעוניינים להצטרף אלינו אנחנו מזמינים אתכם קודם כל לפגישת ייעוץ עם יועצי הלימודים שלנו. במהלך הפגישה תקבלו את כל המידע הנדרש על תוכנית הלימודים ותוכלו לשאול כל שאלה שיש לכם בנוגע למסלול הלימודים ואפשרויות התעסוקה. יועצי הלימודים שלנו יעזרו לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. אל תפספסו הזדמנות להירשם למכללה כבר לסמסטר הבא! 

דילוג לתוכן