לימודי רישיון פנסיוני

לימודי רישיון פנסיוני במכללת אורין שפלטר, מכשירים אתכם ישירות למעגל העבודה. לאחר סיום הלימודים עומדות לפניכם שלוש אופציות לפרנסה. תוכלו לעבוד כיועצים פנסיוניים ולתת שירות כעצמאים ללקוחות. אופציה שנייה לעבודה היא שיווק פנסיוני ומכירת פוליסת ביטוח למבוטחים. האופציה השלישית, היא עבודה כסוכן ביטוח עצמאי העובד מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות. בשלושת המסלולים דרוש רישיון פנסיוני ומצפה לכם שכר התחלתי גבוה ואפשרויות רבות לקידום במהלך העבודה.

לימודי רישיון פנסיוני, הכשרה מעשית לעבודה

לימודי רישיון פנסיוני לוקחים בדרך שנה וחצי עד שנתיים. בהתאם כמובן לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים נכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה מעשית עם לקוחות. כמו כן כל קורס מכוון לאחד המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. סך הכל תצטרכו לעשות שישה מבחנים. בנוסף לכך עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה.

הרוב המוחלט של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל בתחום בו הם למדו. אנחנו מאמינים בלימוד מקצועי, המכין אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה. לכן כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים שסיימו לימודי ביטוח פנסיוני במכללה ושעובדים בתחום ובתחומים משיקים. אחד היתרונות הגדולים של המכללה הוא המרצים שלה שחלקם הם מנהלי המכללה שיורדים לשטח ומלמדים בפועל את הסטודנטים. כמו כן יש לכם תמיד אוזן קשבת אצל היועצים שלנו שעוזרים לכם לאורך כל הדרך.

 

מעוניינים להצטרף אלינו אל צוות הסטודנטים של המכללה? יש לכם עוד שאלות או התלבטויות בנוגע לתוכנית הלימודים? רוצים לדעת מתי נפתח הקורס הבא ומהי מדיניות התשלומים? בכל שאלה ובכל עניין, אתם מוזמנים לפנות אל היועצים שלנו. אנחנו עושים את המיטב בשביל ללוות אתכם משלב הקבלה ללימודים וההחלטה על המסלול המתאים, עד למציאת עבודה בתחום בעזרת פורטל המשרות העשיר שלנו, שעומד כולו לרשותכם. אנחנו מחכים לכם אצלנו במכללה בסמסטר הבא.

דילוג לתוכן