לימודי רפרנט ביטוח

רפרנט ביטוח הינו אחד מהמקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. רפרנט ביטוח אחראי על התפקוד השוטף של המשרד ועל קשרי הלקוחות. רפרנט הביטוח אחראי גם על כל העניינים הביורוקרטיים ועל העבודה הלוגיסטית הנדרשת עבור סוכני הביטוח. לפיכך, הם נדרשים להכיר באופן יסודי את כל הפרטים הטכניים הרלוונטיים לעבודה משרדית. זאת בנוסף לידע המקצועי בתחום הביטוח. מדובר בהכשרה מקצועית האורכת מספר חודשים בלבד, ולאחריה ניתן להשתלב בסוכנויות ובחברות הביטוח בתפקיד יצירתי ומעניין.

מהו תפקידו של רפרנט ביטוח?

רפרנט ביטוח אחראי על עדכון הפוליסות והוא מבצע את כל העדכונים של הגבייה. בנוסף לכך, הוא מטפל בכל הנושאים של סילוק פניות ותביעות של לקוחות מול חברות הביטוח השונות. לרפרנט ביטוח יש אפשרות להתמחות בסוגים שונים של ביטוחים וזאת בהתאם לדרישות המשרד. רפרנט ביטוח כללי זקוק לידע מקצועי בתחום ביטוחי רכב ודירה, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח תאונות אישיות, וביטוחים נוספים הנוגעים לביטוח האלמנטרי.

לימודי רפרנט ביטוח
לימודי רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי המקנה לתלמידים את כל הכלים הנדרשים לצורך העבודה בתחום. כמו כן, בתום הלימודים אצלנו אתם תהיו זכאים לתעודת גמר. הקורס נמשך במשך 24 מפגשים כאשר כל מפגש אורך 4 שעות אקדמיות. במהלך הקורס, התלמידים רוכשים את הידע הפרקטי הדרוש לניהול של משרדים וסוכנויות ביטוח. מעבר לכך, הסטודנטים לומדים בצורה מקיפה ביותר על יסודות הביטוח ועל המגוון הרחב של הביטוחים הנדרשים עבור ביצוע העבודה.

הלימודים מקנים לסטודנטים ידע פרקטי ותיאורטי ברמה הגבוהה ביותר. בהתאם לכך, רובם המוחלט של התלמידים שלמדו במכללה, עובדים לאחר מכן בפועל במקצוע אותו הם רכשו.

אם אתם מעוניינים לשמוע מידע נוסף על מסלולי הלימודים שלנו, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לסייע לכם.

דילוג לתוכן