לימודי שוק ההון בצפון

על מנת להשקיע בשוק ההון בצורה מושכלת, יש צורך בהכשרה מתאימה וידע מקצועי. חשוב לדעת אילו השקעות עלולות להיות בעלות סיכון גבוה ואילו השקעות הינן סולידיות.

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם קורסים מקוונים עבור תושבי הצפון, שיעניקו לכם את סט הכלים הדרוש לעבודה בתחום. מדובר, באחד המסלולים המבוקשים ביותר במכללה. במסגרת לימודים בשעות הערב, הסטודנטים מקבלים הכשרה מקיפה ואת הידע הנדרש על מנת להפוך ליועצים, משווקים או מנהלי תיקי השקעות.

לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר

לימודי שוק ההון בצפון דורשים מעבר של חמישה בחינות וסטאז' של חצי שנה עבור משווקים ויועצים. המסלול עבור ניהול תיקים דורש מבחן נוסף והכשרה מעשית של תשעה חודשים. אנחנו מלמדים את כל הקורסים במתכונת מקוונת לטובת תושבי הצפון, ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבור את המבחנים בהצלחה.

לימודי שוק ההון בצפון
הרשמה ללימודים במכללה

בשנים האחרונות, תחום שוק ההון הופך לפופולרי יותר ומושך אחריו אלפי אנשים המעוניינים להתמקצע בתחום. מדובר במסלול ייחודי השם דגש מרכזי על הצד הפרקטי של המקצועי. המסלול שלנו מעניק לכם סקירה של כל התחומים הרלוונטיים, ומקנה לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות בתחום.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בשוק ההון? מתלבטים איזה מסלול מתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן