לימודי שוק ההון המלצות

לימודי שוק ההון מכשירים אתכם לעבודה כיועצים משווקים ומנהלי תיקים. במסגרת הלימודים תצטרכו לעבור חמישה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. בנוסף לסטאז' של חצי שנה. בניהול תיקים תצטרכו לעבור עוד מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של תשעה חודשים. לימודי שוק ההון במכללות השונות ברחבי הארץ, הם לימודים עבור תעודת הסמכה בתחום. בשביל להתקבל ללימודים אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים כגון פסיכומטרי.

המטרה של ההכשרה היא להכין אותכם בצורה מלאה למבחנים ולהקנות לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. כאשר אתם באים לבחור תוכנית קורס מניות ושוק ההון מתאימה, אתם צריכים קודם כל לבדוק את הרזומה של המכללה. עליכם לבחור את אחוזי ההצלחה של הסטודנטים ואת היקף תוכנית הלימודים של המכללה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, תוכנית מקיפה בלימודי שוק ההון עבור יועצים, משווקים או מנהלי תיקים. אנחנו המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

לימודי שוק ההון המלצות
עבודה בתחום שוק ההון, שיווק, ייעוץ וניהול תיקים

יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, התפקיד שלהם הוא לתת שירות אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לתיקי ההשקעות שלהם. ליועצים אין זיקה למוצרים פיננסיים עליהם הם ממליצים ללקוח. המשווקים לעומת זאת עוסקים בשיווק של מוצרים מטעם בית ההשקעות שבו הם עובדים. מנהלי תיקי השקעות יכולים לבצע פעולות בחשבון הלקוח מטעם ייפוי כוח שניתן להם. מדובר באחריות רבה, לכן ההכשרה של מנהלי תיקים ארוכה יותר ודורשת סטאז' של תשעה חודשים במקום חצי שנה.

בכל מקרה בו אתם מתלבטים בנוגע למסלול הלימודי קורס שוק ההון למתחילים במחיר המתאים עבורכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן