לימודי שוק ההון מחיר

לימודי שוק ההון מכשירים אתכם לעבודה בתחום. המסלול שלנו במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך. רשות שוק ההון בעצם מפקחת בין היתר על כל הפעילות של יועצי ההשקעות למינהם ובוחנת בקפידה את אנשי המקצוע שיקבלו אישור לעסוק בתחום מבוקש זה. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כיועצים או משווקי השקעות ומנהלי תיקי השקעות. אם אתם מעוניינים לעבוד בתפקיד יוקרתי ואיכותי אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל קהל הסטודנטים של המכללה. 

אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו הוא ללוות אתכם בכל התהליך המקצועי. בהתאם לכך אנחנו מקנים לכם את הכלים לפתוח עסק עצמאי משלכם ואנחנו תומכים בכם לאורך כל הדרך. היתרון הגדול של המכללה שלנו הוא צוות המרצים המעולה העומד כולו לרשותכם. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ועם מרצים מן החוץ שעובדים בפועל בתחום. הניסיון המקצועי שלהם עומד תמיד לרשותכם.

לימודי שוק ההון תוכנית לימודים

לצורך ההכשרה בלימודי שוק ההון, אתם צריכים לעבור 6 מבחנים. 4 מבחנים בקורסי היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, אתיקה ודיני ניירות ערך. לאחר מכם תצטרכו לעבור עוד מבחן אחד או שני מבחנים במקצועות הגמר, מקצועית א' עבור יועצים ומשווקים ומבחן נוסף במקצועית ב' עבור מנהלי תיקים. עם סיום הלימודים תעברו תקופת התמחות קצרה אשר בסופה תקבלו את רישיון יועץ השקעות שלכם. המכללה שלנו היא אחת המכללות המובילות ביותר בהכשרה בשוק ההון. בהתאם לכך אחוזי המעבר אצלנו במכללה, הם מהגבוהים ביותר. כמו כן הרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. אנחנו עושים את המיטב בשביל שכל סטודנט יקבל יחס אישי ובכל שלב של הלימודים אתם מוזמנים להתייעץ איתנו.

מעוניינים להתחיל את הלימודים כבר בסמסטר הבא? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם יועצי המכללה שלנו. קבעו פגישה ראשונה להיכרות, בה נסביר לכם לעומק על תוכנית הלימודים ועל אפשרויות העבודה השונות בסיום הקורס. 

דילוג לתוכן