לימודי שוק ההון

השקעות בשוק ההון הן אחת האופציות הטובות ביותר להשקעה עבור אנשים עם כסף פנוי. אפשר להתחיל להשקיע עם סכום צנוע יחסית אם יודעים איך לעשות זאת בצורה הנכונה. קודם כל עליכם להכיר לעומק את מכשירי ההשקעה הנמצאים כיום בשוק. עליכם לדעת את ההבדל בין מניות לבין אגרות חוב, לדעת מהן קרנות נאמנות ותעודות סל. הידע התיאורטי יעזור לכם כמשקיעים לנהל את תיק ההשקעות שלכם בצורה הטובה ביותר שניתן. 

לימודי שוק ההון

לפני בניית תיק השקעות אתם צריכים לדעת מהן המטרות שלכם כמשקיעים ובהתאם לכך לתכנן את המינון הנכון של כל אחד ממכשירי ההשקעה. עליכם לבנות תיק השקעות המשקף את האופי שלכם כמשקיעים, ואת היכולות הפיננסיות העומדות לרשותכם. בהתאם לכך, רבים פונים ללימודי שוק ההון לפני הכניסה לעולם ההשקעות. בקורס השקעות בשוק ההון מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להבין לעומק את השוק ולתכנן בצורה מדויקת את תיק ההשקעות שלכם. 

קורס שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות 

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס שוק ההון למתחילים מיוחד בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות המקנה לכם כלים מעשיים להשקעות בבורסה. בנוסף לכך אנחנו מתמקדים בהשקעות אלטרנטיביות אטרקטיביות במיוחד. במסגרת הקורס נלמד על מטבעות דיגיטליים, אנרגיה מתחדשת ועוד סוגים רבים של השקעות אלטרנטיביות אחרות. המטרה שלנו היא לתת לכם כלים מעשיים להשקעה מותאמת אישית לצרכים שלכם. בהתאם לכך יש לנו מרצים מעולים מן החוץ שבאים מן השטח בנוסף למרצים של המכללה. הידע המעמיק התיאורטי והמעשי של צוות ההוראה שלנו עומד כולו לרשותכם. 

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס ולהצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בשוק ההון? אל תהססו לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. הבטיחו את מקומכם אצלנו כבר בסמסטר הבא! 

דילוג לתוכן