לימודי תעודה או תואר

סטודנטים רבים מעדיפים כיום ללמוד ישירות במכללה מקצועית, במקום לעשות תואר ראשון באוניברסיטה. בעבר תואר ראשון היה האופציה המועדפת ביותר. אבל המצב השתנה. היקף המקצועות שאינם דורשים תואר ראשון נמצא במגמת עלייה, מקצועות שניתן להרוויח בהם משכורת גבוהה. לכן, סטודנטים רבים מעדיפים להתחיל ישירות בלימודים מקצועיים. 

התחומים הוותיקים הם כמובן לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי עם הכשרה כסוכני ביטוח, ולימודים מקצועיים בתחום הביטוח עבור רפרנטים או חתמים. כמו כן, ישנם תחומים חדשים שהתפתחו מאוד בשנים האחרונות כמו ייעוץ משכנתאות. בעקבות השינויים בשוק המשכנתאות, זוגות צעירים רבים פונים ליועצים מומחים, בשביל להגיש את הבקשה לבנקים. לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, והם נמשכים זמן קצר יחסית. הלימודים מקנים לכם תעודת סיום קורס ומאפשרים לכם לעבוד במסגרת הבנקים, מוסד פיננסי מתאים או כעצמאים.

שואלים את עצמכם האם כדאי לעשות תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים? מתלבטים האם להתחיל בלימודי משפטים? קודם כל אתם צריכים לדעת מהם השאיפות המקצועיות שלכם. בנוסף לכך, תואר ראשון אינו מבטיח לכם עבודה לעומת לימודים מקצועיים שמבטיחים לכם השתלבות מהירה מהירה בשוק העבודה. 

לימודי תעודה או תואר

לימודים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני. אצלנו תוכלו ללמוד במסלול מיוחד ללימודי ביטוח, המכשיר אתכם לעבודה כסוכנים. לימודים בשעות הערב נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, ומכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, אנחנו מעבירים קורסים מעשיים בתחום הביטוח עבור אנשים שרוצים להשתלב בתחום. יש לנו קורס רפרנטים בביטוח, וקורס חתם ביטוח כלכלי. הרפרנטים אחראים על כל התפקוד התקין של המשרד והחתמים הם אלו שמחליטים האם הפוליסה מתאימה ללקוח או לא. כמו כן, יש לנו מסלול לימודים בייעוץ משכנתאות ועוד מסלולים רבים נוספים. 

מעוניינים במידע נוסף? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן