לימודי תעודה ללא תואר ראשון

לימודי ייעוץ משכנתאות תעודה ללא תואר ראשון, הם ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע ולהתחיל לעבוד מייד עם סיום הלימודים. בעבר, תואר ראשון היה כרטיס הכניסה למקומות עבודה רבים. אבל העולם שבו אנחנו חיים השתנה, עשרות מקומות חדשים נפתחים מדי שנה, וההזדמנויות להצלחה רק הולכות וגדלות. 

אצלנו במכללה תוכלו ללא תואר ראשון וללא פסיכומטרי, ללמוד ייעוץ משכנתאות או להכשיר את עצמכם להשקעות בשוק ההון. בנוסף לכך, יש לנו מסלולים עבור חתמים בתחום הביטוח ורפרנטים, והכנה למבחנים הנדרשים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. 

במהלך השנים ראינו שסטודנטים רבים מגיעים ישירות ללימודים ייעוץ משכנתאות במכללה, בלי תואר ראשון. זאת בניגוד לעבר, בו רוב הנרשמים היו בעלי השכלה אקדמית. כיום, אנשים צעירים שמתחילים את הקריירה המקצועית שלהם, לא מעוניינים לאבד זמן יקר על לימודים. הם רוצים ללמוד מה שצריך בשביל להתמקצע בתחום ולרכוש מקצוע. לכן, לימודים מקצועיים ברמה גבוהה הם האופציה הטובה ביותר עבורם. 

לימודי תעודה ללא תואר ראשון

מסלולי הלימוד שלנו במכללה 

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולי לימוד רבים והכשרות מעשיות. אנחנו מלמדים מסלול של שנה וחצי עד שנתיים בתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני, שמכין אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה כסוכני ביטוח, תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שניים מקצועיים. בנוסף לכך, יש לנו קורסים והכשרות קצרים יותר בתחום הביטוח, עבור אנשים שמעוניינים להשתלב בתחום. אנחנו מלמדים קורס עבור חתמי ביטוח ועבור רפרנטים ומכינים אתכם לעבודה בסוכנויות ובחברות השונות בשוק. אנחנו מעבירים גם קורסים בייעוץ משכנתאות והשקעות נדל"ן וקורסים בשוק ההון, ועוד מגוון רחב של קורסים נוספים. 

במידה ואתם מעוניינים לדעת מה מתאים במיוחד עבורכם, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן