לימודי תעודה מומלצים

מחפשים לימודי תעודה מומלצים הגעתם אל המקום המתאים! במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מקצועיות במגוון רחב של תחומים.

אנחנו מלמדים קורס מקיף בייעוץ משכנתאות עבור סטודנטים ללא רקע בתחום, המעוניינים להשתלב בעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, אנחנו מלמדים קורסים בחיתום אלמנטרי. הקורסים שלנו בתחום הביטוח האלמנטרי, חיתום עסקי וחיתום פרט, מקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה ומכינים אתכם בצורה מלאה למתן שירות לחברות הביטוח והסוכנויות השונות.

חתמי ביטוח הם אנשי מקצוע מבוקשים המספקים שירות מקיף לחברות וסוכנויות הביטוח. הם אלו המאשרים או שוללים את הפוליסות שהוגשו על ידי סוכני הביטוח. בהתאם לכך, החתמים אחראים על שמירת האינטרסים של חברות הביטוח מול המבוטחים. חיתום פרט וחיתום עסקי מכילים ביטוחים רבים הנכללים במסגרת הביטוח האלמנטרי, בנוסף לכך יש לנו קורס מיוחד בחיתום רפואי.

לימודי תעודה מומלצים
לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

אנחנו מכשירים אנשי מקצוע מעולים לעבודה כיועצי משכנתאות. הקורס שלנו מורכב מחמישה עשר מפגשים בלבד! בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הלימודים אתם זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים או פגישה עם לקוח במסגרת אחד הבנקים המובילים בארץ.

הקורס שלנו מתמקד בצד הפרקטי של המקצוע, והוא מכין אתכם לצורה מלאה לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בסיום ההכשרה תדרשו לעבור בחינה מסכמת ומבחן סיום קורס יועץ משכנתא. לאחר מכן תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. במהלך הלימודים תתנסו בבניית תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות וניסוח הבקשות עבור הבנקים. כמו כן, תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

מעוניינים להירשם ללימודי תעודה במכללה?

מעוניינים להירשם ללימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן