לימודי תעודה מקצועות מבוקשים

בשנים האחרונות לימודי תעודה הפכו למצרך מבוקש מאוד במכללות השונות ברחבי הארץ. לימודים אונליין מקצועיים מאפשרים לכם בזמן קצר יחסית, לרכוש מקצוע ולהתחיל לעבוד בתחום מייד עם סיום הלימודים. לימודי תעודה מתקיימים במספר תחומים כגון משכנתאות וביטוח ובתחום הנדל"ן, ללא כל תנאי קבלה מיוחדים.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים שורה ארוכה של מקצועות מבוקשים כגון ייעוץ משכנתאות, חיתום עסקי, רפרנטים בתחום הביטוח וקורסים בסיסיים בהשקעות נדל"ן. אנחנו עובדים עם טובי המרצים מכל תחום, אנשי מקצוע שבאים מן השטח עם ניסיון בהוראה. בנוסף לקורסים והכשרות קצרות טווח, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים בתחום הביטוח ושוק ההון.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, עם רזומה עשיר וניסיון רב שנים בהכשרת סטודנטים לעבודה מקצועית. הלימודים במכללה מקנים לכם יתרון משמעותי על פני סטודנטים אחרים, אצלנו תרכשו ידע מעשי ועדכני שיעזור לכם להשתלב בצורה מהירה במעגל התעסוקה. כל החומר התיאורטי שתרכשו אצלנו ישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בפועל.

לימודי תעודה מקצועות מבוקשים
לימודי ביטוח ושוק ההון

במכללה שלנו יש לנו מסלול לימודים מיוחד המכין אתכם לכל המבחנים הנדרשים בביטוח ובשוק ההון. ההכשרה כוללת קורסי הכנה לכל ששת המבחנים הנדרשים עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, ארבעת המבחנים הזהים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים עבור כל אחד מהתחומים. בנוסף לכך, יש לנו מסלול המכין אתכם לכל המבחנים הנדרשים בשוק ההון, יועצים ומשווקים ומנהלי תיקים. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים בשוק ההון והביטוח, ועם תוכניות הלימוד המקיפות ביותר מבין כל המכללות הארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי לימודים בשעות הערב שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן