לימודי תעודה סוכן ביטוח אונליין

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים להכשרה מקיפה מטעם המדינה. על מנת לקבל תעודת סוכן ביטוח עליכם לעבור שישה מבחנים,

ארבעה במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים. במסלול הפנסיוני תוכלו לעבוד בסיום הלימוד כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים. במסלול האלמנטרי העבודה היא כסוכני ביטוח. סוכני הביטוח האלמנטריים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות על עמלת נפרעים ועמלת היקפים.

לימודי ביטוח אלמנטרי הם בעצם לימודי הכנה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים, ועוזרים לכם להשתלב בסטאז' המתאים. לצורך ההסמכה כסוכני ביטוח תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

הלימודים במכללה מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלי ללא כל תנאי קבלה מוקדמים. אצלנו תוכלו ללמוד את המסלול המלא עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים במתכונת דיגיטלית מלאה.

לימודי תעודה סוכן ביטוח אונליין
מכללת אורין שפלטר, לימודי ביטוח והכשרה מעשית לעבודה

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, ואנחנו עובדים עם טובי המרצים כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. המכללה שלנו מלמדת את מסלול הלימודים המקיף ביותר בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו שמים דגש מרכזי על הצד הפרקטי של המקצוע, ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. בהתאם לכך, לימודי יסודות הביטוח במכללה כוללים סימולציות ותרגולים עם יישום פרקטי של החומר הנלמד בכיתה.

הלימודים במכללה נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר מכן אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

יועצי הלימודים של המכללה מחכים לכם!

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני או אלמנטרי במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן