לימודי תעודה סוכן ביטוח

סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים מעניקים שירות מקצועי לעשרות אלפי אנשים מדי שנה.

בשביל לעבוד בתחום הסוכנים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בכל אחד מהמסלולים הפנסיוני והאלמנטרי תצטרכו לעבור את אותם מבחנים במקצועות היסוד. כמו כן, בכל אחד מהתחומים יש עוד שני מבחנים מקצועיים שעליכם לעשות בשביל ההכשרה בתחום. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול לימודים ביטוח פנסיוני מיוחד המכשיר אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. אנחנו המכללה עם מסלול הלימודים המקיף ביותר ועם שעות הלימוד הרבות ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. כמו כן, אנחנו גאים באחוזי ההצלחה הטובים ביותר. כל אחד מהקורסים שלנו עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי נבנה בקפידה והוא משלב בצורה מדויקת בין לימוד תיאורטי למעשי. המטרה שלנו היא להקנות לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות ולהכין אתכם בצורה מלאה למעגל התעסוקה.

לימודי תעודה סוכן ביטוח
ביטוח פנסיוני ואלמנטרי אפשרויות תעסוקה

בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוני. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים אך ישנם גם יועצים פרטיים. תפקידם הוא מתן ייעוץ בתחום הפנסיה, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות ואפיקים פנסיוניים נוספים. משווקים פנסיוניים עובדים בעיקר בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח והם משווקים את המוצרים של בית העסק ללקוחות. סוכני הביטוח הפנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים והם מספקים שירות כולל ומקיף ללקוח. בתחום האלמנטרי העבודה היא כסוכני ביטוח המספקים שירות ללקוחות בכל הנוגע לביטוחי רכב, דירה, וכל ביטוחי הרכוש הנדרשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול לימודים בשעות הערב שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן