לימודי תעודת יועץ משכנתאות

במסגרת ההכשרה שלנו עבור יועצי משכנתאות, אתם מקבלים תעודת סיום קורס המקנה לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה. הלימודים עבור יועצי משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, והם כוללים את כל החומר התיאורטי הנדרש לעבודה בתחום, כולל הכשרהה מעשית. במהלך קורס יועץ משכנתאות תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל הקריטריונים לקבלת אשראי. בנוסף לכך, תלמדו על כלכלת המשפחה ועל התאמת המשכנתא לצרכים של בני הבית.

יועצי משכנתאות חייבים לדעת איך לבנות תמהיל משכנתא מותאם ללקוח, בהתאם ליכולת ההחזר החודשית. לקוחות שמעוניינים לקצר את זמן ההלוואה, יכולים למצוא את עצמם עם תשלומים שחזרו ועם אובדן הנכס. לכן, התפקיד שלכם כיועצים הוא להתאים עבורם בצורה מושלמת את התמהיל החסכוני ביותר, אבל גם הריאלי ביותר, עבור כלכלת המשפחה.

בזמן הלימודים אצלנו בייעוץ משכנתאות, תתנסו בפועל בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. בנוסף לכך, תתלוו לפגישה באחד הבנקים המובילים ביותר בארץ עם יועץ משכנתאות בכיר. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה בכל רבדי המקצוע ולאפשר לכם להתנסות בעבודה תוך כדי הלימודים.

תעודת יועץ משכנתאות
הכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו שורה ארוכה של הכשרות מעשיות, המאפשרות לכם להשתלב בצורה מהירה בשוק התעסוקה. יש לנו הכשרות עבור רפרנטים בתחום הביטוח וחתמים והכשרות מתאימות בתחום הנדל"ן. בעולם של ימינו אין צורך בהכשרה ארוכת תווך, בשביל לעבוד במקצוע מכניס. הלימודים אצלנו במכללה מספקים עבורכם אפשרות לקריירה מקצועית עם שכר נאה כל חודש, כעצמאים או כשכירים בהתאם לבחירתם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו? מעוניינים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות בבנק? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך היייעוץ נעבור אתכם על כל הקורסי הרלוונטיים, ונראה מה מתאים במיוחד עבורכם.

דילוג לתוכן