לימוד ביטוח אונליין

לימודי ביטוח אונליין מאפשרים לכם ללמוד בקצב המתאים עבורכם. בשנתיים האחרונות לימודים מקוונים הפכו לברירת המחדל עבור מכללות רבות ברחבי הארץ. המכללה שלנו עברה למתכונת מקוונת כבר לפני שנים רבות למען סטודנטים שאינם יכולים ללמוד בצורה פרונטלית. יש לנו כמובן גם קורסים פרונטליים והיברידיים ואנחנו מתאימים את תוכנית הלימודים לצרכים שלכם כסטודנטים. 

לימודי ביטוח פנסיוני הם בעצם לימודי הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הכנה לשישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המסלולים המרכזיים הם הביטוח הפנסיוני והביטוח האלמנטרי. בנוסף לכך, יש לנו קורס מיוחד עבור סוכני ביטוח שרוצים להעמיק את הידע המקצועי שלהם, מאסטר פנסיוני. 

כל המסלולים שלנו בלימודי ביטוח מועברים על ידי טובי המרצים של המכללה בגיבוי של מרצים מעולים מן החוץ. השילוב בין מרצי המכללה לאנשי מקצוע שבאים מן השטח, מקנה לכם כסטודנטים את הטוב ביותר שניתן. אתם רוכשים ידע תיאורטי וכלים מעשיים ומכינים את עצמכם בצורה מלאה למעגל העבודה. 

לימוד ביטוח אונליין

מאסטר פנסיוני, קורס מקצועי עבור סוכני ביטוח

מאסט פנסיוני הוא קורס יסודות הביטוח מיוחד של המכללה שלנו שנועד עבור סוכני ביטוח פנסיוניים שמעוניינים להעמיק את הידע שלהם. הקורס הוא מעין התמחות שבה אנחנו עובדים עם תיאורי מקרים של סוכני הביטוח, בשביל להבין ביחד איך ניתן לייעל את בית העסק שלכם, ואיך ניתן למצוא לקוחות ולהגדיל את מעגל ההכנסה. במהלך הקורס נעמוד על החשיבות של סוכני הביטוח כמנטורים פיננסיים. בעולם של היום, סוכני ביטוח חייבים למתג את עצמם מחדש, אם הם רוצים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס ועל מועדי ההרשמה הקרובים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן