לימוד ביטוח אלמנטרי

מה זה ביטוח אלמנטרי?

ביטוח אלמנטרי הוא הביטוח הבסיסי ביותר מבין כל הביטוחים בשוק. הביטוח מכסה על פגיעות ברכוש ועל פגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. בהתאם לכך, רוב ביטוחי החובה כלולים במסגרת הביטוח האלמנטרי. הביטוח מתאים לשורה ארוכה של מקרים בהם הגנה על רכוש, רכב או דירה והוא כולל גם ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח אשראי. זהו אחד התחומים המבוקשים ביותר במעגל העבודה.מדי שנה מצטרפים לסוכני הביטוח האלמנטרי, עשרות סוכנים נוספים שרוכשים את הכשרתם במכללות השונות ברחבי הארץ. 

קורס ביטוח אלמנטרי לוקח בין שנה וחצי לשנתיים, כאשר ברוב המקרים מדובר במסלול של שנתיים, לא כולל סטאז' של חצי שנה. הלימודים מתקיימים במסגרת מקוונת או פרונטלית בהתאם למכללה ולתוכנית הלימודים שלה. בשביל לסיים את ההכשרה בהצלחה, תצטרכו לעבור שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה. כמו כן תצטרכו לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. באורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בביטוח אלמנטרי, המכין אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים.

לימוד ביטוח אלמנטרי

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר, מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. לאחר מעבר של ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל בסטאז' של חצי שנה. במסגרת שירותי הייעוץ של המכללה אתם מקבלים הדרכה לאורך כל הדרך, כולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים עבורכם. בנוסף לכך, יש לנו במכללה מחלקת השמה עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח והסוכנויות בארץ. המשרות שמפורסמות אצלנו בפורטל, מעניקות לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בתחום. 

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על קורס יסודות הביטוח? פנו אלינו ויועצי הלימודים של המכללה ישמחו לסייע לכם וללענות על כל השאלות שעל ליבכם.
מעוניינים לרכוש השכלה מקצועית ולעבוד בחברות הביטוח והסוכנויות השונות? רוצים להיכנס לעולם המרתק של עולם הביטוח האלמנטרי? אם כן, אנחנו מזמינים אתכם ללימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר, המכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים עבור ההכשרה.

סוכן ביטוח אלמנטרי מסייע ללקוחותיו בנושאים שונים הכלולים במסגרת הביטוח האלמנטרי, ביטוח רכב ודירה, ביטוח רכוש וביטוחים רבים נוספים. ייעוץ זה כולל מתן הסברים על מדיניות הביטוח, בחינת הצרכים הפיננסיים והביטוחיים של הלקוחות, מתן המלצות לגבי סוגי ביטוח או כל סיוע אחר הנדרש במסגרת התפקיד. סוכן הביטוח נדרש להיכרות יסודית עם ניהול משרדי ביטוח והוא חייב להכיר לעומק את כל הפוליסות הרלוונטיות בתחום.

לימוד ביטוח אלמנטרי
לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

הקורסים במכללה שלנו מכילים את כל הידע הנדרש עבור ביטוח אלמנטרי, לרבות ביטוח רכוש, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות, ביטוח אחריות מקצועית, ועוד. במסגרת הלימודים הסטודנטים נחשפים למגוון עשיר של תחומים משיקים, כגון כלכלה ומנהל עסקים.

על מנת לעסוק בביטוח אלמנטרי, יש צורך לעבור בהצלחה שישה מבחנים, ארבעה מתוכם במקצועות היסוד, לרבות חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ועוד שני מבחנים מקצועיים בתחום הביטוח האלמנטרי. המכללה שלנו מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל הבחינות, ומעניקים לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות.

אפשרויות תעסוקה שונות בסיום הלימודים

נכון להיום, סוכן ביטוח אלמנטרי הוא אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. תחום זה מאפשר לכם להשתלב בסוכנויות וחברות הביטוח בתפקיד יצירתי ומאתגר. מעוניינים להצטרף למסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן